Лінія консультації
Розробники програм надають користувачам 1С:Підприємство та BAS консультації по роботі з усіма актуальними конфігураціями. Підтримка здійснюється для клієнтів з чинним Договором Інформаційно-технологічного супроводу .
Винятком є користувачі Базових версій програм. Служба технічної підтримки консультує користувачів Базових версій без чинного договору супроводу.
Підтримка та оновлення не поширюються на неліцензійні версії програм.
Для отримання консультації необхідно вказати:
- Реєстраційний номер програми.
- Назва організації.
- Версію програмного продукту, назву конфігурації.
Координати лінії консультації для програмних продуктів BAS: e-mail: hotline@bas-soft.eu тел.: +380 (44) 222-72-10 (45) Лінія консультації розробника працює з 09:30 до 17:30 за київським часом, крім субот, неділь та святкових днів (за графіком роботи українських підприємств).
Координати лінії консультації для програмних продуктів 1С:Підприємство:
e-mail: hotline@1c.ua
тел.: +380 (44) 222-72-10 (45)
Лінія консультації розробника працює з 09:30 до 17:30 за київським часом, крім субот, неділь та святкових днів (за графіком роботи українських підприємств)
Для галузевих, спеціалізованих конфігурацій працюють окремі лінії консультацій. Координати лінії консультації
для специфічного рішення можна дізнатися за нашими телефонами: (095) 287-61-10 або (098) 166-24-01.
У Вас залишилися питання?
Ви можете написати нам в чат Facebook або замовити безкоштовну консультацію на сайті HOTKEY.
Ми доступні за телефонами: (095) 287-61-10 або (098) 166-24-01. Протягом 10 хвилин наші фахівці зв’яжуться з вами і уточнять всі деталі.