Огляд функціональних можливостей програми BAS Бухгалтерія. ПРОФ

«BAS Бухгалтерія. ПРОФ»

Інноваційне рішення BAS складається з передової технологічної платформи (ядра) і розроблених на її основі прикладних рішень (конфігурацій). Платформа, що лежить в основі системи BAS, забезпечує можливість динамічного розвитку відповідно до потреб економіки, високу функціональність і гнучкість, застосування програм як на мікро, так і на макро-підприємствах.

Новітні інноваційні конфігурації лінійки BAS забезпечують користувачам можливість:

  • використання їх в якості "хмарних" сервісів, що надаються через інтернет,
  • роботи з системою в режимі веб-клієнта через звичайні інтернет-браузери, в тому числі з мобільних пристроїв і по мобільних каналах зв'язку.

Програмні можливості дозволяють розробляти рішення, що можуть працювати на мобільній платформі з використанням засобів геопозиціонування і мультимедіа (фото, відео, аудіо).

Фірма-розробник забезпечує регулярну підтримку стандартних прикладних рішень BAS і їх платформи. Платформа забезпечує можливість суміщення оновлень оригінального загального чи спеціалізованого прикладного рішення з індивідуальними змінами, внесеними при впровадженні системи.

Однією з найпоширеніших конфігурацій на території України є «BAS Бухгалтерія. ПРОФ». Вона призначена для автоматизації бухгалтерського і податкового обліку, включаючи підготовку обов'язкової (регламентованої) звітності в організаціях, що здійснюють будь-які види комерційної діяльності: оптову і роздрібну торгівлю, комісійну торгівлю (включаючи субкомісію), надання послуг, виробництво і т. ін. Бухгалтерський і податковий облік ведеться відповідно до чинного законодавства України.

«BAS Бухгалтерія. ПРОФ» може використовуватись як самостійно, так і в комплексі з управлінськими та спеціалізованими конфігураціями на кшталт «BAS Роздрібна торгівля», «BAS Управління торгівлею» та інших.

Далі розглянемо можливості вказаної конфігурації більш детально:

  1. Ведення бухгалтерського і податкового обліку декількох організацій в одній інформаційній базі. В якості таких організацій можуть виступати як юридичні особи, так і фізичні особи-підприємці, в тому числі з різними системами оподаткування: Податок на прибуток і ПДВ, Єдиний податок. Особливо зручно використовувати цю можливість, коли ці особи пов’язані між собою – це дозволяє застосовувати єдиний набір довідників номенклатури контрагентів, фізичних осіб, тощо, створювати документи однієї організації на основі документів іншої. Як це зробити, написано тут:

https://www.facebook.com/groups/220447229302565/permalink/285156352831652/

  1. Облік запасів. Включає в себе документи складського обліку, включаючи комплектацію/розкомплектацію. облік ТЗВ та додаткових витрат, що збільшують собівартість придбаних товарів. Є можливість налаштування обліку по партіям, стандартних методів оцінки вартості МВЗ при вибутті – ФІФО, середньозваженої вартості.
  2. Облік торгових операцій. Ця підсистема дозволяє формувати первинні документи з оптової торгівлі (видаткові накладні, ТТН), фіксувати операції з обліку комісійної та роздрібної торгівлі (автоматизована та неавтоматизована торгова точка), обігу оборотної тари.
  3. Облік грошових коштів включає в себе операції з готівкою, безготівковими коштами в національній та іноземній валюті. Програма дає можливість створювати платіжні доручення, вивантажувати їх в клієнт-банк, після проведення їх оплати за допомогою вбудованої обробки автоматично проводити їх в системі обліку:

Облік операцій з готівкою дає можливість формування та друку прибуткових і видаткових касових ордерів, складання основних касових звітів: касової книги, журналів реєстрації прибуткових та видаткових ордерів, печатні форми яких затверджені Положенням про ведення касових операцій у національній валюті в Україні (пункт 33 розділу III).

  1. Облік ОЗ, МНМА, НМА і МШП. Ця підсистема дає змогу фіксації документообігу для всіх господарських операцій з обліку основних засобів, малоцінних необоротних матеріальних активів, малоцінних швидкозношуваних предметів і нематеріальних активів з типовими печатними формами. Підсистема забезпечує чіткий облік усіх вказаних ТМЦ, що знаходяться на балансі підприємства, дозволяє виконувати з ними операції, регламентовані законом:
  • облік надходження нових ТМЦ,
  • введення в експлуатацію,
  • облік виконаних ремонтів або модернізації ОС,
  • передачі та продажу ОС.

Повна інформація про ОС відображається в картці ОС, яку при необхідності бухгалтер може роздрукувати.

Є можливість пооб'єктного або кількісного обліку МНМА.

Формування документів з переміщення малоцінки між підрозділами і відповідальними особами та списання з експлуатації - автоматизоване з різними варіантами заповнення табличних частин документів.

  1. Облік виробництва. Конфігурація «BAS Бухгалтерія. ПРОФ» дозволяє обліковувати операції з виробництва продукції та послуг, що не мають складної структури підрозділів та переділів. Розподіл прямих та загальновиробничих витрат і розрахунок собівартості продукції та послуг автоматизовані за допомогою документа «Закриття місяця».
  2. Облік ПДВ. Варіанти обліку ПДВ налаштовуються в договорі контрагента. Система обліку має спеціалізовані типові звіти для перевірки коректності урахування податкового кредиту та податкових зобов’язань з ПДВ. Є можливість автоматичного створення вихідних податкових накладних за допомогою вбудованої обробки «Формування податкових накладних».
  3. Облік зарплати. Налаштування кадрового та зарплатного обліку можливе в конфігурації «BAS Бухгалтерія. ПРОФ» або у зовнішній програмі. У випадку вибору зовнішньої програми розрахунки з персоналом ведуться узагальнено на рахунку 66 або по кожному працівнику.

Формування проводок по нарахуванню заробітної плати проводиться в двох режимах (в залежності від налаштувань) - безпосередньо в документі нарахування або окремим документом "Відображення зарплати в бухгалтерському обліку" в кінці періоду.

  1. Закриття періодів, звітність. Регламентні операції по закриттю періоду – нарахування амортизації, списання витрат майбутніх періодів, переоцінка валютних цінностей, розрахунок собівартості виробленої продукції та списаних товарів, визначення фінансових результатів періоду – автоматизовані окремими документами.

Регламентна звітність включає в себе фінансову звітність, декларації з податку на прибуток та ПДВ, звіти 1-ДФ, з ЄСВ та інші, формування та подання цих звітів автоматизовані.

Повний набір стандартних бухгалтерських звітів: оборотно-сальдові відомості, аналіз рахунку, аналіз субконто, головна книга та ін.

Особливості конфігурації «BAS Бухгалтерія. ПРОФ»

  • Зручні налаштування і збереження варіантів настройки звітів «під себе».
  • Синхронізація даних з «управлінськими» конфігураціями: «BAS Управління торгівлею», «BAS Роздрібна торгівля» та ін.
  • Наочний інтерфейс додатково дає можливість конструювати його в зручному вигляді.
  • Документи, команди, елементи довідників та інші об’єкти системи можна позначити як «обрані», що полегшує доступ до них через відповідний список:

Переваги використання «BAS Бухгалтерія. ПРОФ» для керівника

За допомогою розділу «Керівнику», директор може сам дивитися вбудовані аналітичні звіти як у вигляді таблиць, так і діаграм.

Отримайте безкоштовну презентацію будь-якої конфігурації, звернувшись до нас за телефоном: 095-287-6110 або за контактами, зазначеними у відповідному розділі.

Фахівці-консультанти команди HOTKEY допоможуть Вам скласти стратегічний план автоматизації Вашого бізнесу та підібрати оптимальну для цього систему.

Олена Албіхіна,

Сертифікований консультант-методист HOTKEY,

Експерт з автоматизації бізнес-процесів.


Облік операцій з купівлі, продажу та обміну іноземної валюти