«BAS Бухгалтерія. ПРОФ»
Інноваційне рішення BAS складається з передової технологічної платформи (ядра) і розроблених на її основі прикладних рішень (конфігурацій). Платформа, що лежить в основі системи BAS, забезпечує можливість динамічного розвитку відповідно до потреб економіки, високу функціональність і гнучкість, застосування програм як на мікро, так і на макро-підприємствах.
Новітні інноваційні конфігурації лінійки BAS забезпечують користувачам можливість:
- використання їх в якості "хмарних" сервісів, що надаються через інтернет,
- роботи з системою в режимі веб-клієнта через звичайні інтернет-браузери, в тому числі з мобільних пристроїв і по мобільних каналах зв'язку.
Програмні можливості дозволяють розробляти рішення, що можуть працювати на мобільній платформі з використанням засобів геопозиціонування і мультимедіа (фото, відео, аудіо).
Фірма-розробник забезпечує регулярну підтримку стандартних прикладних рішень BAS і їх платформи. Платформа забезпечує можливість суміщення оновлень оригінального загального чи спеціалізованого прикладного рішення з індивідуальними змінами, внесеними при впровадженні системи.
Однією з найпоширеніших конфігурацій на території України є «BAS Бухгалтерія. ПРОФ». Вона призначена для автоматизації бухгалтерського і податкового обліку, включаючи підготовку обов'язкової (регламентованої) звітності в організаціях, що здійснюють будь-які види комерційної діяльності: оптову і роздрібну торгівлю, комісійну торгівлю (включаючи субкомісію), надання послуг, виробництво і т. ін. Бухгалтерський і податковий облік ведеться відповідно до чинного законодавства України.
«BAS Бухгалтерія. ПРОФ» може використовуватись як самостійно, так і в комплексі з управлінськими та спеціалізованими конфігураціями на кшталт «BAS Роздрібна торгівля», «BAS Управління торгівлею» та інших.
Далі розглянемо можливості вказаної конфігурації більш детально:
- Ведення бухгалтерського і податкового обліку декількох організацій в одній інформаційній базі. В якості таких організацій можуть виступати як юридичні особи, так і фізичні особи-підприємці, в тому числі з різними системами оподаткування: Податок на прибуток і ПДВ, Єдиний податок. Особливо зручно використовувати цю можливість, коли ці особи пов’язані між собою – це дозволяє застосовувати єдиний набір довідників номенклатури контрагентів, фізичних осіб, тощо, створювати документи однієї організації на основі документів іншої. Як це зробити, написано тут:
https://www.facebook.com/groups/220447229302565/permalink/285156352831652/
- Облік запасів. Включає в себе документи складського обліку, включаючи комплектацію/розкомплектацію. облік ТЗВ та додаткових витрат, що збільшують собівартість придбаних товарів. Є можливість налаштування обліку по партіям, стандартних методів оцінки вартості МВЗ при вибутті – ФІФО, середньозваженої вартості.
- Облік торгових операцій. Ця підсистема дозволяє формувати первинні документи з оптової торгівлі (видаткові накладні, ТТН), фіксувати операції з обліку комісійної та роздрібної торгівлі (автоматизована та неавтоматизована торгова точка), обігу оборотної тари.
- Облік грошових коштів включає в себе операції з готівкою, безготівковими коштами в національній та іноземній валюті. Програма дає можливість створювати платіжні доручення, вивантажувати їх в клієнт-банк, після проведення їх оплати за допомогою вбудованої обробки автоматично проводити їх в системі обліку:
Облік операцій з готівкою дає можливість формування та друку прибуткових і видаткових касових ордерів, складання основних касових звітів: касової книги, журналів реєстрації прибуткових та видаткових ордерів, печатні форми яких затверджені Положенням про ведення касових операцій у національній валюті в Україні (пункт 33 розділу III).
- Облік ОЗ, МНМА, НМА і МШП. Ця підсистема дає змогу фіксації документообігу для всіх господарських операцій з обліку основних засобів, малоцінних необоротних матеріальних активів, малоцінних швидкозношуваних предметів і нематеріальних активів з типовими печатними формами. Підсистема забезпечує чіткий облік усіх вказаних ТМЦ, що знаходяться на балансі підприємства, дозволяє виконувати з ними операції, регламентовані законом:
- облік надходження нових ТМЦ,
- введення в експлуатацію,
- облік виконаних ремонтів або модернізації ОС,
- передачі та продажу ОС.
Повна інформація про ОС відображається в картці ОС, яку при необхідності бухгалтер може роздрукувати.
Є можливість пооб'єктного або кількісного обліку МНМА.
Формування документів з переміщення малоцінки між підрозділами і відповідальними особами та списання з експлуатації - автоматизоване з різними варіантами заповнення табличних частин документів.
- Облік виробництва. Конфігурація «BAS Бухгалтерія. ПРОФ» дозволяє обліковувати операції з виробництва продукції та послуг, що не мають складної структури підрозділів та переділів. Розподіл прямих та загальновиробничих витрат і розрахунок собівартості продукції та послуг автоматизовані за допомогою документа «Закриття місяця».
- Облік ПДВ. Варіанти обліку ПДВ налаштовуються в договорі контрагента. Система обліку має спеціалізовані типові звіти для перевірки коректності урахування податкового кредиту та податкових зобов’язань з ПДВ. Є можливість автоматичного створення вихідних податкових накладних за допомогою вбудованої обробки «Формування податкових накладних».
- Облік зарплати. Налаштування кадрового та зарплатного обліку можливе в конфігурації «BAS Бухгалтерія. ПРОФ» або у зовнішній програмі. У випадку вибору зовнішньої програми розрахунки з персоналом ведуться узагальнено на рахунку 66 або по кожному працівнику.
Формування проводок по нарахуванню заробітної плати проводиться в двох режимах (в залежності від налаштувань) - безпосередньо в документі нарахування або окремим документом "Відображення зарплати в бухгалтерському обліку" в кінці періоду.
- Закриття періодів, звітність. Регламентні операції по закриттю періоду – нарахування амортизації, списання витрат майбутніх періодів, переоцінка валютних цінностей, розрахунок собівартості виробленої продукції та списаних товарів, визначення фінансових результатів періоду – автоматизовані окремими документами.
Регламентна звітність включає в себе фінансову звітність, декларації з податку на прибуток та ПДВ, звіти 1-ДФ, з ЄСВ та інші, формування та подання цих звітів автоматизовані.
Повний набір стандартних бухгалтерських звітів: оборотно-сальдові відомості, аналіз рахунку, аналіз субконто, головна книга та ін.
Особливості конфігурації «BAS Бухгалтерія. ПРОФ»
- Зручні налаштування і збереження варіантів настройки звітів «під себе».
- Синхронізація даних з «управлінськими» конфігураціями: «BAS Управління торгівлею», «BAS Роздрібна торгівля» та ін.
- Наочний інтерфейс додатково дає можливість конструювати його в зручному вигляді.
- Документи, команди, елементи довідників та інші об’єкти системи можна позначити як «обрані», що полегшує доступ до них через відповідний список:
Переваги використання «BAS Бухгалтерія. ПРОФ» для керівника
За допомогою розділу «Керівнику», директор може сам дивитися вбудовані аналітичні звіти як у вигляді таблиць, так і діаграм.
Отримайте безкоштовну презентацію будь-якої конфігурації, звернувшись до нас за телефоном: 095-287-6110 або за контактами, зазначеними у відповідному розділі.
Фахівці-консультанти команди HOTKEY допоможуть Вам скласти стратегічний план автоматизації Вашого бізнесу та підібрати оптимальну для цього систему.
Олена Албіхіна,
Сертифікований консультант-методист HOTKEY,
Експерт з автоматизації бізнес-процесів.