Програма "UA-Бюджет" призначена для автоматизації бухгалтерського, фінансового і кадрового обліку, розрахунку заробітної плати, включаючи підготовку обов'язкової (регламентованої) звітності в організаціях, що знаходяться на державному фінансуванні.
Забезпечує користувачам вирішення наступних завдань:
- автоматизація бухгалтерського і фінансового обліку;
- автоматизація розрахунку заробітної плати і ведення кадрового обліку бюджетних установ;
- автоматизація формування регламентованої звітності в установах, що фінансуються з державного, обласних та місцевих бюджетів, і ведуть бухоблік згідно з планом рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі.
Програма «UA-Бюджет» може бути ефективно застосована при автоматизації обліку в наступних установах:
- одержувачі і розпорядники бюджетних коштів;
- органи державної влади та місцевого самоврядування;
- силові відомства, установи культури, науки і освіти;
- фінансові органи, органи казначейства в частині виконання кошторису на своє утримання.
Функціонал програмного рішення
Фінансовий облік
- облік затверджених кошторисних показників по загальному та спеціальному фондах;
ведення кошторисних показників витрат позабюджетних коштів за кодами доходу, за рахунок отримання яких ці витрати будуть зроблені; - зв'язка «Кошторис - договір - зобов'язання - Фінансове зобов'язання - платіжне доручення». Немає необхідності дублювати роботу в обліковій та казначейської системах;
- реєстрація складу реєстрів документів, переданих в ДКСУ. Контроль переданих за реєстрами документів;
- формування форм для друку і електронних файлів у форматі ПО «Мережа» ДКСУ;
довільну кількість джерел фінансування.
Облік договорів
- система веде облік договорів з постачальниками і покупцями з урахуванням їх специфікацій;
- для договорів з постачальниками окремо враховується відповідність договору кошторисних показників;
- можливість додавати до електронних документів скан-копії оригіналів;
- пакетне вивантаження документів «Договір», «Додаткова угода», «Надходження ТМЦ», «Надходження НА» і «Отримання послуг», а також специфікацій до них для публікації на єдиному веб-порталі використання публічних коштів Еdata.
Облік грошових коштів і зобов'язань
- реєстрація взяття зобов'язань;
- формування платіжних документів - підготовка платіжних документів в Держказначейство, для виконання платежів постачальникам, перерахування сум заробітної плати, сум під звіт і т. д .;
- ведення розрахунків з постачальниками, покупцями і підзвітними особами;
- валютний облік;
- розрахунки з підзвітними особами;
- облік фінансування, і отриманих асигнувань;
- бухгалтерський облік операцій.
Облік матеріальних цінностей
- облік необоротних активів та запасів реалізовано відповідно до вимог Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку в державному секторі;
- облік в розрізі джерел фінансування та кодів економічної класифікації видатків (КЕКВ);
- облік по партіях;
- настройка методу обліку собівартості для кожного з рахунків обліку;
- розрахунок собівартості матеріальних цінностей в момент відображення господарської операції;
- проведення інвентаризації;
- гнучке налаштування складу рахунків обліку матеріальних цінностей.
Бухгалтерський облік взаєморозрахунків
- виписка актів звірки взаєморозрахунків і проведення інвентаризації заборгованості.
Заробітна плата і кадровий облік
- розрахунок заробітної плати в розрізі джерел фінансування і КЕКВ;
- розрахунок грошового забезпечення військовослужбовців і прирівняних до них осіб;
- розрахунок грошового утримання службовців на державній службі;
- розрахунок заробітної плати працівників відповідно до їх педагогічної навантаженням;
- вирахування регламентованих законодавством податків з співробітників і внесків до фонду оплати праці;
- відображення нарахованої зарплати і податків у витратах установи;
- використання довільних формул (арифметичні дії, математичні функції і умовні вирази) крім широкого переліку визначених показників для розрахунку сум нарахувань і утримань;
- облік кадрів і аналіз кадрового складу;
- автоматизація кадрового діловодства.
Звітність
- формування регламентованої звітності для подачі до фондів, ДПІ, органи статистики;
можливість побудови звітів за узагальненими кодами економічної класифікації видатків (КЕКВ); - облік ПДВ, реєстрація вхідних і вихідних податкових накладних;
- формування стандартних бухгалтерських звітів, для аналізу даних по залишках, оборотам рахунків і по проводках в різних розрізах (наприклад Оборотно-сальдова відомість. Шахова відомість і т.д.);
- картки аналітичного обліку;
- меморіальні ордери;
- спеціалізовані звіти;
- фінансова і казначейська звітність.
Сервісні можливості
- повнотекстовий пошук даних - пошук довільного тексту по всіх об'єктах конфігурації (документам, довідникам і т.д.);
- установка дати заборони редагування документів в розрізі підсистем обліку, користувачів;
- створення розподілених інформаційних баз для обміну даними з віддаленими підрозділами;
- настройка автоматичного резервного копіювання.
Стипендія
- дозволяє виконувати нарахування сум стипендії та інших довільних нарахувань і утримань студентам;
- вирахування регламентованих законодавством податків з нарахованих сум (податок на доходи фізичних осіб, військовий збір);
- відображення сум нарахувань і податків в звітності.
9 ключових переваг впровадження продукту
Впровадження програмного рішення в бюджетних установах різних рівнів дозволяє досягти високих результатів автоматизації по цілому ряду напрямів, а саме:
- Фінансовий контроль.
Посилення фінансового контролю, підвищення його якості, скорочення витрат бюджетних коштів за їх нецільове витрачання. - Рівень сервісу.
Підвищення рівня надання державних послуг населенню. - Якість рішень.
Підвищення якості прийняття обґрунтованих управлінських рішень. - Зниження затрат.
Зниження загальних витрат, що виникають у зв'язку з недоступністю інформаційних ресурсів. - Якість супроводу.
Підвищення якості супроводу програмних рішень за рахунок використання можливостей мережі партнерів. - Ефективність управління бюджетним процесом.
Підвищення ефективності управління бюджетним процесом, в цілому за рахунок наявності в будь-який момент часу оперативної і достовірної інформації про фінансово-економічний стан території. - Оперативний облік змін.
Своєчасний облік змін в нормативних актах, що регулюють діяльність органів державного управління. - Поліпшення планування.
Підвищення оперативності та якості планування, виконання бюджету, використання державного майна, закупівель, бюджетного обліку і звітності. - Результативність використання коштів.
Підвищення ефективності та результативності використання бюджетних коштів.
У Вас залишилися питання?
Ви можете написати нам в чат Telegram чи Facebook або замовити безкоштовну консультацію. Протягом 10 хвилин наші фахівці зв'яжуться з вами і уточнять всі ваші деталі. Звертайтеся, ми раді допомогти!