5 переваг програми
Система адаптована під реальні потреби торгових компаній.
- Підвищує ефективність компанії за рахунок повної автоматизації рутинних операцій.
- Актуалізує залишки, знижує недостачі і пересорт, підвищує швидкість відпрацювання замовлень складом.
- Підтримує оптимальну кількість товару і контролює взаємодію з постачальниками.
- Допомагає більше часу приділяти продажу, якісному та оперативному обслуговуванню клієнтів.
- Як наслідок, підвищує оборот, маржинальність і прибутковість підприємства.
Багатофункціональний інструмент підвищення ефективності компанії
Управління торгівлею (УТ) підходить для будь-яких видів торгових напрямків:
- Роздрібна та інтернет-торгівля;
- Оптова торгівля і дистрибуція;
- Комісійна торгівля;
- Проектний продаж.
Програма збільшує продуктивність всіх співробітників торгового підприємства:
Керівникам підприємства
- гнучкі і потужні інструменти для контролю і аналізу всіх бізнес-процесів компанії;
- миттєва підготовка наочних звітів для прийняття управлінських рішень;
- оперативна інформація відображає поточний стан підприємства;
- аналіз фінансових показників компанії.
Менеджерам служби торгівлі і закупівель
моніторинг за все «життєвого циклу» товару, з моменту планування закупівель до моменту відвантаження товарів клієнтам;
автоматизований повний цикл торгових операцій для роздрібних, оптових, комісійних та інших продажів;
зберігання інформації про клієнта, починаючи з першого звернення в компанію.
Працівникам складу
- детальний оперативний облік товарів на складах;
- повний контроль товарних запасів;
- оформлення всіх необхідних документів;
- підтримка сучасного торгового обладнання: сканери штрих-кодів, термінали збору даних, RFID - зчитувачі;
- можливість роботи з віддаленими торговими точками і роздрібними магазинами.
Фінансовій службі
- комплексний аналіз реальних грошових потоків при оформленні торгових операцій;
- планування операцій з грошовими коштами, грунтуючись на даних майбутніх надходжень і витрат.
Автоматизація 7 ключових напрямків підприємства
Результат досягається за рахунок автоматизації наступних напрямків:
- планування
- продажі
- закупівлі
- склад
- CRM
- фінанси
- регламентований облік
Управління запасами в BAS Управління торгівлею допомагає:
- розрахувати оптимальну кількість товару для замовлення;
- отримати кращу закупівельну ціну;
- вибрати оптимального постачальника;
- проконтролювати оплату і постачання товару;
- усунути дефіцит товару для замовлень.
Спрощуються всі основні етапи закупівлі товару:
1.Аналіз і прогнозування попиту
АВС і XYZ-аналіз продажів за обсягом і стабільності попиту на товари у покупців. допомагає:
- розрахувати оптимальний запас товару
- закуповувати лише товари, які стабільно користуються попитом
- забезпечувати страховий запас ходових позицій
- планувати закупівлі по товарах з нерегулярними продажами
2. Аналіз і вибір постачальників
Програма зберігає список позицій постачальників, їх актуальні ціни, номенклатурний перелік. Аналіз проводиться в розрізі наступних параметрів:
- мінімальні ціни на товари;
- надійність постачальника;
- терміни доставки (календар поставок, перевезення).
3. Поповнення складських запасів
Можлива реалізація різних стратегій поповнення запасів: об'ємно-календарне планування на основі прогнозу попиту, замовлення по точці перезаказа, замовлення під замовлення. Також доступна їх гнучке налаштування:
- індивідуальна стратегія для кожного товару на кожному складі;
- автоматичний розрахунок закупівель, на підставі ABC / XYZ-аналізу;
- ручне коректування стратегії;
- розрахунок з урахуванням мінімального запасу і страхового запасу.
Також, система автоматично аналізує запаси і дає рекомендації про можливі способи усунення дефіциту:
- замовлення на переміщення;
- закупівля у постачальника;
- замовлення на збірку або розбирання комплектів товарів.
5 переваг автоматизації складу за допомогою BAS Управління торгівлею
- Повний контроль запасів товарів.
- Підвищення якості і швидкості роботи комірників.
- Гнучка настройка процесів під будь-яку організацію.
- Зниження ризиків пересорта і втрати.
- Мінімізація помилок в обліку.
Управління торгівлею допомагає автоматизувати основні функції в управлінні фінансами підприємства:
- Реєстрація документів з обліку грошових коштів.
- Реєстрація моментів створення первинного документа і фактичного руху грошових коштів.
- Облік планових змін стану грошових коштів.
- Зв'язка фактів зміни стану грошових коштів з планами, зафіксованими раніше.
- Облік зв'язку підсистеми обліку грошових коштів з підсистемою взаєморозрахунків.
У Вас залишилися питання?
Ви можете написати нам в чат Telegram чи Facebook або замовити безкоштовну консультацію. Протягом 10 хвилин наші фахівці зв'яжуться з вами і уточнять всі ваші деталі. Звертайтеся, ми раді допомогти!