Конфігурація «BAS Комплексне управління підприємством» призначена насамперед для автоматизації управління бізнес-процесам компанії та ведення її управлінського обліку. Регламентований бухгалтерський облік також є, але як один із внутрішніх процесів підприємства. Тому можливості цієї підсистеми є дещо обмеженими. Важливою частиною регламентованого обліку є облік ПДВ та формування податкових документів. Програма підтримує три стандартні схеми обліку ПДВ: по оплаті, по відвантаженню та за першою подією.
Наш клієнт, постачальник комунальних послуг, придбав «BAS Комплексне управління підприємством» з метою автоматизувати управлінський облік, бюджетування та планування діяльності підприємства. І вбудовані схеми обліку ПДВ йому не підійшли.
Компанія використовує можливість виписувати зведену податкову накладну в кінці місяця, але в базовому функціоналі така опція не закладена. Тому нашими консультантами та програмістами була розроблена та реалізована методика формування податкових зобов’язань та згодом податкових накладних згідно заданої схеми.
Спочатку спеціальна обробка формує записи в регістрі «ПДВ: Розрахунок податкових зобов’язань» згідно узгодженого алгоритму.
Для формування податкових накладних використовується вбудована обробка,
Яка спочатку формує податкові накладні на реалізацію за допомогою стандартної команди, потім – за натисканням нової кнопки – податкові накладні на аванси по тих клієнтах, де вони є.
Після цього сформовані документи треба перевірити, провести в регламентованому обліку та можна вивантажувати їх для реєстрації в ЄРПН.