Раніше, щоб знайти інформацію про клієнта або переглянути всі торішні угоди було потрібно підняти архів і задіяти, як мінімум, декількох співробітників. І все одно не завжди виходило відшукати те, що було потрібно. Організувати історію продажів підприємства і підвищити їх ефективність допоможе CRM-система.
CRM-система (Customer Relationship Management) - програма з управління клієнтською базою. Чи необхідна вона бізнесу? Безумовно! У ній зберігається вся інформація по клієнту, який хоча б раз контактував з вашою компанією і, можливо, не вчинив ніякої покупки. Якби у вас була CRM, ви б змогли проаналізувати, чому і на якому моменті воронка продажів не спрацювала.
В чому переваги CRM для бізнесу?
- Інтеграція з вашим сайтом - всі вхідні заявки відразу імпортуються в загальну сістему.
- Інтеграція з телефонією, соціальними мережами.
- Вся інформація про клієнта зібрана в одному місці - спілкування, документи, рахунки, продукти і услугі.
- Есть «задачник» для кожного проекту, де можна вибудовувати завдання за пріоритетністю бачити прогрес кожного співробітника і витрачений їм час на виконання роботи.
- Можна проводити аналіз ефективності роботи співробітників і підприємства в цілому.
- Автоматизація процесів обробки заявок.
- Вся інформація захищена від кражі.
Еслі вам давно хотілося впровадити CRM, але ви ніяк не наважувалися, ми вам зможемо допомогти вже сьогодні. Адже коли, якщо не зараз?