Навіщо CRM бізнесу?

Раніше, щоб знайти інформацію про клієнта або переглянути всі торішні угоди було потрібно підняти архів і задіяти, як мінімум, декількох співробітників. І все одно не завжди виходило відшукати те, що було потрібно. Організувати історію продажів підприємства і підвищити їх ефективність допоможе CRM-система.

CRM-система (Customer Relationship Management) - програма з управління клієнтською базою. Чи необхідна вона бізнесу? Безумовно! У ній зберігається вся інформація по клієнту, який хоча б раз контактував з вашою компанією і, можливо, не вчинив ніякої покупки. Якби у вас була CRM, ви б змогли проаналізувати, чому і на якому моменті воронка продажів не спрацювала.

 

 

В чому переваги CRM для бізнесу?

  1. Інтеграція з вашим сайтом - всі вхідні заявки відразу імпортуються в загальну сістему.
  2. Інтеграція з телефонією, соціальними мережами.
  3. Вся інформація про клієнта зібрана в одному місці - спілкування, документи, рахунки, продукти і услугі.
  4. Есть «задачник» для кожного проекту, де можна вибудовувати завдання за пріоритетністю бачити прогрес кожного співробітника і витрачений їм час на виконання роботи.
  5. Можна проводити аналіз ефективності роботи співробітників і підприємства в цілому.
  6. Автоматизація процесів обробки заявок.
  7. Вся інформація захищена від кражі.

Еслі вам давно хотілося впровадити CRM, але ви ніяк не наважувалися, ми вам зможемо допомогти вже сьогодні. Адже коли, якщо не зараз?


Як запобігти рейдерству?