❓Що це:
Збір хвилями це тип збору замовлень, у якому замовлення об'єднуються в невеликі набори, які називають «хвилями», на основі деяких загальних параметрів.
Використовується тоді коли потрібно відвантажити товари хвилями, тобто частинами.
При хвильовій комплектації збирач вибирає товари за потрібними йому групами наприклад: характеристиками запасів, маршруту доставки, графіків доставки перевізника або навіть типу упаковки, а замовлення групуються самі. Після комплектації всі продукти будуть доставлені в локацію, де відбудеться їхнє сортування на індивідуальні замовлення.
✔ Потреби:
- Середні та великі склади (розподільні центри)
- Склади із середньою/великою кількістю товарів
- Замовлення необхідно фільтрувати за деякими стандартними параметрами
- Продукція має широкий розмірний ряд
👀Наочні приклади:
Співробітники працюють на своїй зоні та збирають замовлення у порядку його знаходження на цій зоні.
Співробітники збирають товари на складі в порядку дати доставки, прописаному в замовленнях з хвиль.
🕴Приклад із життя:
Припустимо, що на складі є 50 замовлень, які необхідно виконати протягом зміни.
З цих 50:
- 20 замовлень складаються із товарів із зони холодного зберігання
- 10 замовлень необхідно відвантажити у певне місце
- та ще 20 замовлень необхідно запакувати. у скляній упаковці
Отже, для виконання цих 50 замовлень буде 3 хвилі і ці 3 хвилі можна запланувати в різний час, для різних зон.
🟣Приклад роботи в odoo16:
Створюємо два ордери на продаж і підтверджуємо їх, щоб з'явилося відвантаження
Після підтвердження у нас з'явились два ордери на продаж
Вибираємо їх та натискаємо додати у хвилю
💡 Якщо у вас немає цього пункту можливо, він не включений в налаштуваннях модуля “Інвентар”. Як увімкнути див. (Посилання)
На поточному етапі можна товари додати або вже у відкриту хвилю або створити нову, ми створимо нову і вкажемо відповідального за хвилю
Далі система запропонує вибрати нам які операції ми хочемо додати в нашу хвилю з наших раніше вибраних ордерів на продаж
Ми можемо їх відфільрувати або згрупувати за тією ознакою, яка нам потрібна.
- за датою поставки
- за локаціями на складі
- за типом ордерів
- місцезнаходження клієнта
- частоті замовлень
у нашому прикладі ми згрупуємо їх за локаціями та виберемо всі товари з першої локації
після чого натискаємо кнопку "Додати в хвилю"
Система створить переміщення з типом "Хвиля”
Якщо ми провалимось в нього, то побачимо наші операції, і те, що вони йдуть в алфавітному порядку.
💡 Тип сортування можна вибрати із цього списку див.(Посилання)
Для того щоб обробити товари, що залишилися, знову вибираємо ті самі переміщення і створюємо нову хвилю під відповідального Адміністратор
На цьому кроці система нам покаже тільки ті товари, які залишилися після попередньої хвилі, щоб нам не заплутатися, тому вибираємо ті, що залишилися, і натискаємо додати в хвилю.
І тепер усі наші переміщення прив'язані до своєї хвилі
У другій хвилі система теж відсортувала операції в алфавітному порядку
💡 Тип сортування можна вибрати із цього списку див.(Посилання)
Далі беремо наш сканер із додатком вентор (Google Play Market)
Та відкриваємо на головному меню “Збір хвилями”
Після натискання бачимо наші дві хвилі
Натискаємо на першу
І система відразу перекидає нас на перший товар (відсортований за алфавітом комірок) із хвилі
Скануємо товар або вводимо вручну кількість і натискаємо підтвердити кількість, і так з усіма товарами з першої хвилі та з другою хвилею
Таким чином, документи з операціями збирання буде переведено на стадію Done
Дякую за увагу!
А також
Ознайомтеся з іншими статтями цієї серії "Оптимізація збирання замовлень в odoo"