Пн.- Пт. 8:30 - 17:30
viber
telegram-app
         +380952876110
                                                Завантажити прайс

Огляд "BAS Бухгалтерiя КОРП"
https://hotkey.ua/statti/oglyad-bas-buhgalteriya-korp/
30 жовтня, 2023 від
Огляд "BAS Бухгалтерiя КОРП"
HOTKEY, Олександр Балибердін

Пропоную вашій увазі короткий огляд нової, більш досконалої програми по автоматизації бухобліку.

«BAS Бухгалтерія.КОРП» була випущена зовсім недавно: перед Новим роком. Я розповім основну інформацію про те, чим програма відрізняється, на які підприємства орієнтована, який цікавий функціонал містить, а також як полегшує роботу бухгалтерів і кадровиків. Для уточнення нюансів і глибокого аналізу цього програмного продукту в застосуванні до специфіки роботи вашої організації, звертайтеся до консультантів HOTKEY, ми завжди вам допоможемо розібратися.

Нагадаю, що випущені набагато раніше конфігурації «BAS Бухгалтерія.ПРОФ» призначені для автоматизації ведення бухгалтерського і податкового обліку, включаючи виписку і перевірку первинних документів, складання обов'язкової (регламентованої) звітності по всіх ділянках бухобліку і розрахунки з бюджетом. Якщо у вас встановлена на комп'ютері котрась із цих систем, але ви незадоволені тим, як вона працює - зв'яжіться з нами. Фахівці HOTKEY із задоволенням допоможуть вам налаштувати або оптимізувати облік.

Чим же нова «BAS Бухгалтерія.КОРП» відрізняється від зазначених вище версій?

Основна відмінність її функціоналу від попередніх версій - це підсистема обліку кадрів і зарплати. Розробники включили в «BAS Бухгалтерія.КОРП» найповнішу версію цієї підсистеми. В ній реалізовані автоматизований облік різних видів стажу, військовий облік, ведення штатного розкладу, облік використання відпусток. Програма дозволяє вести кілька варіантів графіків роботи: стандартний (сорокагодинний), змінний, а також індивідуальні графіки. Види нарахувань присутні як стандартні, (оклад, тарифні ставки та ін.), так і індивідуальні: включена можливість налаштовувати розрахунок різних видів оплат за формулами в залежності від показників роботи, стажу, вислуги, інших параметрів.

У програмі розроблені документи розрахунку нарахувань, які використовують дані про середній заробіток. Перш за все це - розрахунок відпускних і лікарняних.

«BAS Бухгалтерія.КОРП» дозволяє виправляти помилки в закритих розрахункових періодах шляхом створення окремого документа по перерахунку нарахувань або внесків.

Особливості, які мені, як практикуючому бухгалтеру, дуже сподобалися:

1. Розрахунок резерву відпусток:

Налаштувати розрахунок і нарахування резерву можна, використовуючи відсоток від фонду оплати праці або методом зобов'язань згідно з МСФЗ.

У конфігурації з'явився документ «Нарахування оціночних зобов’язань щодо відпусток», за допомогою якого, власне, і проводиться розрахунок і створення проводок по резерву відпусток.

2. Кадровий облік

Для співробітника кадрової служби створений зручний інтерфейс з усіма необхідними для швидкого доступу документами і командами:

Тут можна створити картку нового співробітника і прийняти його на роботу з використанням вбудованого помічника, побачити непроведені документи або створити потрібний кадровий наказ.

У попередніх версіях не було можливості вести повноцінний облік лікарняних, відпускних, проводити розрахунок виплат, прив'язаних до середньої зарплати. Це для підприємств зі штатом співробітників більш, ніж 20 осіб, вже становить певну складність. Особливо, якщо крім стандартного 40-годинного графіка роботи, існують ще й змінні графіки, і відрядна робота. У представленій редакції ці можливості є.

В цьому прикладному рішенні можна вести повноцінний облік робочого часу. Використовуючи виробничий календар, в програмі можна створювати різні види графіків, на підставі яких будуть автоматично заповнюватися табеля обліку робочого часу.

Крім цього, є ведення штатного розкладу, військовий облік і облік спеціального стажу. Автоматизовано застосування різного роду утримань - аліменти, інші стягнення за виконавчими листами, договори на позику зі співробітниками підприємства.

Розробники повернули можливість приймати на роботу і робити кадрові переведення для списку співробітників, а не індивідуально. Що, на мій погляд, є безсумнівним плюсом - так як робити кадрові переведення для кожного співробітника, коли масово піднімаєш оклади, ставало в більш ранніх версіях трудомістким завданням.

3. Взаємовідносини з працівником.

Перебуваючи в картці співробітника підприємства у відповідному довіднику, можна створити або надрукувати практично будь-який документ для нього: будь-то наказ чи довідка. Цей нюанс також значно спрощує і оптимізує кадрову роботу.

4. Ділянка розрахунку зарплати:

Розробники програми зібрали основні операції з нарахування зарплати в одну форму - Робочий стіл нарахування зарплати:

З неї можна легко перейти в журнал документів, які необхідно створити: у Розрахунок відпустки чи лікарняних. І тут же побачити, які операції не виконані: наприклад, не оформлена виплата заробітної плати.

Вже не потрібно в Excel робити розрахунок середнього заробітку працівника для того, щоб порахувати належну йому суму оплати відпустки або тимчасової непрацездатності. У даній програмі для цього існують спеціальні документи.

З'явився вибір використання оплати нічних, вечірніх, святкових і понаднормових годин. Можна доплачувати до середнього заробітку в різних ситуаціях. Є документи оплати суміщення і відрядного заробітку. Ви можете індексувати зарплату співробітникам свого підприємства, використовувати при розрахунках тарифні розряди, видавати їм позики. Виплачувати зарплату можна як в грошовому вигляді, так і в натуральному. Всі перераховані операції автоматизовані в цій конфігурації.

І навіть, якщо ви використовуєте в своїй роботі складні схеми мотивації - ця редакція допоможе їх усіх автоматизувати.

Встановити використання тих чи інших параметрів розрахунків з працівниками можна у відповідних розділах налаштувань. Якщо у вас немає яких-небудь ситуацій або ви не хочете вести їх облік, позначки знімаються. І програма не перевантажує заповнення документів непотрібними полями.

5. Додаткові можливості у встановленні прав доступу.

У даній редакції з'явилося кілька ролей для бухгалтерів на різних ділянках обліку, які можна використовувати як окремо, так і в різних комбінаціях. Також є роль «тільки для читання». Важлива відмінність від інших конфігурацій - гнучкі налаштування прав доступу, в тому числі можливість обмеження допусків до зарплатних даних.

6. Налаштування версіонування об'єктів:

У разі, якщо ви або ваш колега вносите зміни в той чи інший елемент системи (довідник, регістр або документ), система збереже і стару версію. Щоб у разі виявлення помилки можна було побачити, які саме реквізити або дані були змінені. В яких випадках зберігати версію об'єкта (це можуть бути і елементи довідників, і документи) і скільки часу вона буде зберігатися - ці параметри задаються у відповідному розділі налаштувань.

Конфігурація «BAS Бухгалтерія КОРП» призначена для тих користувачів, яким недостатньо функціональних можливостей «BAS Бухгалтерія.ПРОФ», але немає необхідності в складному і багатоступеневому управлінському обліку, обліку попередільного, складного виробництва, підсистеми обслуговування яких добре розвинені в «BAS ERP» та «BAS Комплексне управління підприємством».

Описана система орієнтована на підприємства малого та середнього бізнесу, аутсорсингові компанії, які провадять нескладний бухгалтерський облік для своїх клієнтів.

До того ж перехід з цих редакцій на нову є звичайним оновленням, тому всі ваші документи зберігатимуться в колишньому вигляді (нехай і в режимі перегляду). Не потрібно переносити залишки, нормативно-довідкову інформацію і втрачати архів. Що є ще однією причиною вибрати «BAS Бухгалтерія КОРП».

З конфігурацій УТП і ЗУП дані також можна комфортно перенести за допомогою вбудованої обробки шляхом прямого підключення до бази або через зовнішній файл. Ви можете це зробити і самі, без залучення програміста, що заощадить вам певні гроші.

Для зареєстрованих користувачів перерахованих вище конфігурацій передбачено пільгова ціна на оновлення до «BAS Бухгалтерія КОРП» на умовах апгрейда. Ціна обговорюється індивідуально з кожним клієнтом.

Детальніше дізнатися про це ви можете, зв'язавшись з нами за контактними телефонами: (095)2876110, (098)1662401.

Олена Албіхіна,

Сертифікований консультант-методист HOTKEY,

Експерт з автоматизації бізнес-процесів.