FREDO Звіт – спеціальний сервіс для подачі електронної звітності до контролюючих органів, реєстрації ПН / РК і обміну з контрагентами. Програма інтегрується в типові конфігурації програм автоматизації бізнесу (BAS Бухгалтерія, BAS Роздрібна торгівля, BAS Управління торгівлею, BAS Комплексне управління підприємством, BAS Малий бізнес, 1С: Підприємство, KBS.Облік бюджетної установи, KBS.Бухгалтерія комунального підприємства ), що дає можливість готувати звітність, адмініструвати ПДВ і обмінюватися первинними документами безпосередньо зі своїх конфігурацій, без створення проміжних файлів, обробок і т.д.
Які завдання вирішує FREDO Звіт
- дає можливість шифрувати і підписувати звіти і супутні документи за допомогою ЕЦП (електронного цифрового підпису);
- формування регламентованих звітів за стандартами, а також їх подальша відправка в відповідні контролюючі органи. У тому числі і через «Єдине вікно»;
- отримання квитанцій про прийняття відправлених раніше звітів з контролюючих інстанцій. Ви будете знати, коли ваші документи будуть отримані і відзначені у відповідних органах;
- оцінка документа (звіту) за допомогою камерального аудиту на правильність заповнення, його подальше збереження, друк або запис на цифрові носії;
- робота з ЄРПН (Єдиний реєстр податкових накладних): реєстрація НН / РК, їх оцінка і перевірка наявності, зворотне отримання зареєстрованих податкових форм;
- двосторонній обмін документами між контрагентами;
- отримання акцизних накладних в ЕРАН і можливість їх подальшої відправки контрагентам; обновлення даних про стан ПДВ-рахунків;
- комплексна робота з документами: створення груп паперів, їх обробка, відправка, друк, збереження на носії і т.д.
Кому підійде
Програма актуальна для бюджетних, госпрозрахункових і приватних організацій. Робота з нею автоматизує задачі бухгалтерів, керівників, юристів і дозволяє економити робочий час співробітників на таких рутинних завданнях, як зведення даних і підготовка звітів, їх передача до відповідних органів, зберігання, структурування і чистка неактуальної документації.
FREDO Звіт працює з такими типовими конфігураціями:
- BAS Бухгалтерія;
- BAS Роздрібна торгівля;
- BAS Малий бізнес;
- BAS Комплексне управління підприємством;
Сервіс також доступний в галузевих прикладних рішеннях, які розроблені на основі цих типових конфігурацій.
Переваги сервісу
- підтримка сертифікатів ЕЦП основних АЦСК (ІСД ДФС, Masterkey, КС, Україна, АЦСК органів Юстиції України, АЦСК «Укрзалізниця», АЦСК «Masterkey», АЦСК «Україна», ПриватБанк і інші);
- можливість роботи в мережевому варіанті і підключення додаткових фізичних і юридичних осіб (за додаткову плату);
- збільшений набір регламентованих звітів (в порівнянні з комплектом в програмах для автоматизації бізнесу) з регулярним оновленням;
- можливість вести кілька підприємств в одній базі і робота в мережевому режимі;
- локальний ( однокористувальницький) і мережевий (розрахований на багато користувачів) варіант роботи;
- перенесення архівних даних з програми “M.E.Doc”;
Особливості FREDO Звіт
- FREDO Звіт розроблений з урахуванням чинного законодавства України та відповідає необхідним стандартам формування і відправки звітності. Над продуктами компанії постійно ведеться робота і, в разі оновлень законодавчої бази або нововведень, система FREDO отримує оновлення і нові можливості в оптимальні терміни;
- синхронізація з безліччю інших рішень автоматизації бізнесу. Вбудована інтеграція дозволяє швидко налаштувати систему, приступити до роботи з меншими тимчасовими і фінансовими витратами;
- можна використовувати для ведення відразу декількох підприємств – роботи в мережевому варіанті;
- доступний завжди: важливі документи, звіти та сервіси ви можете використовувати цілодобово 7 днів на тиждень;
- є мережева версія програми для одночасної роботи декількох користувачів з однією базою.
Як почати роботу з сервісом
Щоб підключити FREDO Звіт уточніть, чи доступна інтеграція даного рішення в Вашу систему аналітики та збору даних. Наприклад, 1С: Підприємство передбачає інтеграцію FREDO, що дозволяє швидко впровадити додаток в робочі процеси.
Також буде потрібно:
- зареєструвати програмний продукт, додати його в розширення системи;
- активний Договір Інформаційно-технологічного супроводу;
- скачати і встановити сервіс FREDO;
- провести базову настройку і / або інтеграцію;
- якщо ви ще не підписали з HOTKEY Договiр Інформаційно-технологічного супроводу, цей сервіс доступний за окрему оплату.
Ви можете самостійно підключити і налаштувати FREDO або надати це завдання фахівцям компанії Hotkey. Наші співробітники зроблять все необхідне, щоб FREDO був налаштований і готовий для вашого використання.
Hotkey також надає інформаційно-технічний супровід системи, навчання персоналу, віддалену підтримку та налаштування.
У Вас залишилися питання?
Ви можете написати нам в чат Telegram чи Facebook або замовити безкоштовну консультацію за телефонами: (095)287-61-10 або (098)166-24-01. Протягом 10 хвилин наші фахівці зв’яжуться з вами і уточнять всі ваші деталі. Звертайтеся, ми раді допомогти!