Пн.-Пт. 8:30 - 17:30
(0552) 70 14 30
Сертифіковані спеціалісти з досвідом роботи від 2-х років
100% гарантія збереження інформації
Швидка реакція на звернення
Оперативне встановлення оновлень
Комплексна підтримка бізнесу
Ви отримуєте комплексну підтримку бізнесу в 4 ключових напрямках
Стабільність програми
Встановлення оновлень
Діагностика інформаційних баз
Технічний аналіз роботи програми
Відновлення роботи сервера при збоях
Автоматичне створення резервних копій інформаційних баз
Технічна підтримка користувачів
Безкоштовна лінія підтримки
Персональний консультант
Консультації з віддаленим підключенням
Необмежений виділений час на консультації в день
Професійна підтримка
Консультації аудитора
Перевірка коректності ведення бухгалтерського обліку
Консультації з кадрового обліку
Допомога у закритті місяця
Встановлення і налаштування додаткових сервісів
Інформаційна система ІТС
Пактум.Контрагент
FREDO ДокМен
FlyDoc
Лекторій
10 безкоштовних послуг
У супровід від Hotkey ми включаємо 5 безкоштовних стартових робіт і 5 додаткових сервісів, які Вам заощадять гроші на впровадженні типового рішення 1С купленого у нас або у будь-якій іншій компанії і розширять функціонал Вашої програми
Стартові роботи

Встановлення 1С:Підприємство

Стартове налаштування 1С:Підприємство

Оновлення 1С:Підприємство

Установка додаткових сервісів

Експрес-навчання 1С:Підприємство

Сервіси та послуги

FREDO Звіт

Інформаційна система ІТС

Оновлення програм

Лінія консультацій

Консультації аудитора

Навчання роботі з програмою
В рамках супроводу 1С:Підприємство, Ви отримуєте систематичне навчання співробітників роботі з програмою
Навчання роботі з програмою
Доступ до навчальних матеріалів
Участь у семінарах і вебінарах 1С:Підприємство
Доступ в 1С:Лекторій
Знижки на спеціалізовані семінари і курси
Сертифіковані спеціалісти
Консультант 1С:Підприємство
Програміст 1С:Підприємство
Консультант з бухгалтерського обліку
Консультант з юридичного обліку
Аудитор
Всі роботи здійснюють штатні, кваліфіковані і сертифіковані фахівці з досвідом роботи від 2 років. За рахунок цього, Ви отримуєте високу якість послуг і мінімізацію ризиків збоїв або помилок в роботі Ваших систем
Денис
Денис
Ведущий программист
Опыт работы 16 лет
Оксана
Оксана
Программист
Опыт работы 15 лет
Леся
Леся
Офис-менеджер
Опыт работы 3 года
Владимир
Владимир
Сервис-менеджер
Опыт работы 3 года
Дарья
Дарья
Консультант
Опыт работы 5 лет
Татьяна
Татьяна
Заместитель директора
Опыт работы 6 года
Тарифи на обслуговування 1С
Описання Эконом Стандарт Преміум
Вартість, грн/міс 3500 6500 11500
Доступ к порталам portal.1c.eu, its.1c.ua + + +
ОНОВЛЕННЯ
Доступ до оновлень 1С: Підприємство, BAS на порталі + + +
Максимальна к-сть оновлюваних баз даних 1 2 3
Налаштування самостійного автоматичного оновлення конфігурації + + +
Оновлення конфігурацій за допомогою фахівця Злегка змінені* Середні зміни** Сильно змінена***
SMS-інформування про вихід оновлень + + +
Пріоритетне оновлення - + +
Кількість організацій (для відправки звітності) 2 3 5
ЗВІТНІСТЬ, електронний документообіг
FlyDoc (електронний документообіг) - + +
Кількість консультацій по Fredo Звіт 5 10 20
Консультування з питань роботи с Fredo Звіт, ДокМен, FlyDoc 5 раз/міс 10 раз/міс безліміт
Кількість консультацій з 1C, BAS 3 6 10
КОНСУЛЬТАЦІЇ, РОБОТА ФАХІВЦІВ
Кількість користувачів 1-4 користувачів 5-9 користувачів >10 користувачів
Робота індивідуального консультанта з питань роботи з програмою 1С:Підприємство, BAS 3 консультації в місяць 6 консультацій в місяць безліміт
Персональний клієнт-менеджер + + +
Тестування і виправлення баз даних (реіндексація, перевірка цілісності, прискорення роботи) 1 раз в квартал 1 раз в квартал 1 раз в квартал
Вартість додаткових робіт фахівця 700 грн/год. 700 грн/год. 700 грн/год.
Додаткові сервіси
Заповнити форму даних контрагентів в картці (сервіс Пактум: Контрагент) 100 контрагентів/міс 300 контрагентів/міс 600 контрагентів/міс
Консультації аудитора - 1 раз/рік 1 раз/рік
Корпоративний портал Бітрікс24 (робота з завданнями, комунікації)**** + + +
СRM Бітрікс24**** + + +
Допомога фахівця в підборі постачальника послуг IP-телефонії та обладнання + + +
Допомога фахівця в підборі хмарних сервісів для зберігання бази даних + + +

* Злегка змінена конфігурація може містити нові об'єкти, ролі, інтерфейси. Допускається внесення змін в невелику кількість реквізитів та деякі модулі форм. Допускається додавання реквізитів в формах. Не змінюється логіка роботи програми. Кількість змін типових модулів / реквізитів - 5
** У конфігурації із середніми змінами допускаються зміни в модулях проведення документів, загальних модулях, невелике коректування в логіці проведення документів. Кількість змін типових модулів / реквізитів - 10
*** Сильно змінена конфігурація може містити нові регістри і відповідно нову логіку роботи конфігурації. Кількість змінених модулів / реквізитів - 50
**** Встановлюється Тариф Проект

У вас остались вопросы?

Вы можете написать нам в чат Telegram или Facebook или заказать бесплатную консультацию с помощью этой формы обращения. В течение 10 минут наши специалисты свяжутся с вами и уточнят все интересующие вас детали. Обращайтесь, мы рады помочь!

30+ городов
Мы работаем по всей Украине
  • Житомир
  • Каменское
  • Кропивницкий
  • Хмельницкий
  • Белая Церковь
  • Ровно
  • Сумы
  • Мелитополь
  • Львов
  • Кривой Рог
  • Николаев
  • Херсон
  • Мариуполь
  • Винница
  • Полтава
  • Павлоград
  • Киев
  • Харьков
  • Днепр
  • Одесса
  • Запорожье
  • Чернигов
  • Бердянск
  • Черновцы
  • Кременчуг
  • Тернополь
  • Ивано-Франк.
  • Луцк
  • Черкассы
  • Никополь
17
лет успешного опыта
1548
довольных клиентов
315
бизнес-направлений автоматизировано
120
благодарственных писем
5.5
лет средний период работы с клиентом
Более 43 наград и сертификатов
Ценим наших клиентов

2001 – это год основания компании. С того времени по настоящий момент мы выполнили множество проектов автоматизации предприятий различных видов деятельности и масштабов – от настройки небольших бухгалтерий малых компаний до автоматизации всего технологического процесса средних производственных и торговых предприятий. Программы для бизнеса помогли свыше 1000 компаний увеличить производительность и снизить затраты времени и средств на операционные задачи.

Благодарственные отзывы
Светлана
Главный бухгалтер
ТОВ ПАБ «Форсаж»

Очень рады нашему партнерству. Ваши специалисты максимально поддерживают и помогают в решении наших проблем. Уровень сопровождения и консультирования всегда высокий. Благодарим за работу и рады дальнейшему взаимовыгодному сотрудничеству!

Владимир
CEO
Яркость

Благодарим за плодотворное сотрудничество! Внедрение системы Битрикс24 в работу нашей компании прошло максимально оперативно, а сотрудники прошли обучение, которое помогло разобраться с нюансами работы с CRM-системой.

Любовь
Главный бухгалтер
ООО "Лидер Плюс"

Мы стали на сопровождение в 2013 году. Благодаря классному уровню специалистов, работа ведется качественно, это экономит нам время. Самое главное – мы можем работать спокойно, зная, что все наши проблемы решат максимально быстро и профессионально.  Даже переход на новую редакцию программы «Бухгалтерия для Украины» и обучение всего нашего персонала прошли легко. Рады продолжать сотрудничество.

Татьяна Григорьевна
Директор
ГСЛП «Херсонлесозащита»

Благодаря программам Зарплата и управление персоналом и Бухгалтерия для Украины у нас очень упростился бухгалтерский учет и повысилась эффективность работы персонала. Уменьшилось влияние «человеческого фактора». А все данные защищены от риска потери. Довольны сотрудничеством!

Ольга
Главный бухгалтер
ФОП Иванец А.А.

Очень довольны нашим многолетним сотрудничеством, ваши консультанты и технические специалисты всегда оперативно и качественно выполняют поставленные задания. Желаем вам процветания!

Оксана
Главный бухгалтер
ЧАО «Херсон-Гипроград»

Начинали партнерство еще с Бухгалтерии 7, без проблем перешли на Бухгалтерию 8 и редакцию 2.0. Обслуживание очень нравится. Сотрудники компании всегда на связи, быстро и профессионально решают наши вопросы. Еще важно, что нам помогли подобрать антивирусы, настроили учет и программы сдачи отчетности, посоветовали конфигурацию компьютеров, научили работать с новой редакцией. Все изменения в законодательстве и нашей учетной политике для нас проходят легко благодаря технической и информационной поддержке Арт-Софт.

Нужен программист 1С:Підприємство на постоянную работу?
Мы предоставим профессиональных специалистов на условиях аутсорсинга, с гарантиями качества их работы и необходимой квалификации

Підтримка 1С:Підприємство та консультаційна допомога по всій Україні

Автоматизація процесів діловодства — зручна можливість оптимізувати діяльність компанії. Впровадження сучасних програм, як 1С:Підприємство покликане полегшити працю персоналу, скоротити витрати на ведення господарських і операційних завдань. Але для нормального функціонування вони потребують грамотної інформаційно-технічному супроводі і підтримці. Замовити ІТС 1С:Підприємство в Україні можна просто зараз, залишивши заявку на сайті компанії Hotkey. Ми працюємо по всій країні, організовуємо співпрацю як очно, так і віддалено.

Особливості роботи 

Інформаційно-технологічний супровід 1С:Підприємство являє собою комплекс заходів, які спрямовані на організацію безперебійного функціонування системи по управлінню роботою фірми. Інструмент забезпечує доступ до методологічної, довідкової та правової інформації для виконання управлінських завдань.

ІТС підтримка 1С:Підприємство включає в себе компетентну допомогу та консультації фахівців в області:

  • ведення бухгалтерії;
  • податкового;
  • кадрового обліку.

Ці операції у виконанні Hotkey включають також попередній аналіз специфіки діяльності підприємства, особливостей ведення бізнесу і його фінансового стану на поточний момент часу. На підставі результатів підбираються індивідуальні рішення для оптимізації задач керування і діловодства.

Принцип співробітництва

Компанія Hotkey займається впровадженням та миттєвої підтримкою інформаційних продуктів для організацій різних форм власності та видів бізнесу. ІТ супровід 1С:Підприємство для України включає в себе: усні консультації по телефону, текстові (за допомогою месенджерів), візуальні конференції в чаті, допомога і налаштування роботи інструменту в режимі онлайн. При необхідності можливе забезпечення присутності нашого фахівця в офісі клієнта.

Ми працюємо по всій Україні, налаштовуємо як невеликі бухгалтерії, так і виконаємо повну автоматизацію технологічних процесів великих виробничих і торговельних фірм. Залишайте заявку на сайті, ми оперативно зв’яжемося для обговорення умов співпраці.