Пн.-Пт. 8:30 - 17:30
(0552) 70 14 30

FREDO Звіт – спеціальний сервіс для подачі електронної звітності до контролюючих органів, реєстрації ПН / РК і обміну з контрагентами. Програма інтегрується в типові конфігурації програм автоматизації бізнесу (BAS ERP, UA-Бюджет, 1С: Підприємство), що дає можливість готувати звітність, адмініструвати ПДВ і обмінюватися первинними документами безпосередньо зі своїх конфігурацій, без створення проміжних файлів, обробок і т.д.

 

Які завдання вирішує FREDO Звіт

 

  • дає можливість шифрувати і підписувати звіти і супутні документи за допомогою ЕЦП (електронного цифрового підпису);
  • формування регламентованих звітів за стандартами, а також їх подальша відправка в відповідні контролюючі органи. У тому числі і через «Єдине вікно»;
  • отримання квитанцій про прийняття відправлених раніше звітів з контролюючих інстанцій. Ви будете знати, коли ваші документи будуть отримані і відзначені у відповідних органах;
  • оцінка документа (звіту) за допомогою камерального аудиту на правильність заповнення, його подальше збереження, друк або запис на цифрові носії;
  • робота з ЄРПН (Єдиний реєстр податкових накладних): реєстрація НН / РК, їх оцінка і перевірка наявності, зворотне отримання зареєстрованих податкових форм;
  • двосторонній обмін документами між контрагентами;
  • отримання акцизних накладних в ЕРАН і можливість їх подальшої відправки контрагентам; обновлення даних про стан ПДВ-рахунків;
  • комплексна робота з документами: створення груп паперів, їх обробка, відправка, друк, збереження на носії і т.д.

 

 

Кому підійде

Програма актуальна для бюджетних, госпрозрахункових і приватних організацій. Робота з нею автоматизує задачі бухгалтерів, керівників, юристів і дозволяє економити робочий час співробітників на таких рутинних завданнях, як зведення даних і підготовка звітів, їх передача до відповідних органів, зберігання, структурування і чистка неактуальної документації.

FREDO Звіт включає такі типові конфігурації:

  • BAS ERP;
  • UA-Бюджет;
  • Бухгалтерія для України;
  • Управління невеликою фірмою для України;
  • Управління торгівлею для України;
  • Зарплата і Управління Персоналом для України;
  • Управління торговим підприємством для України;
  • Управління виробничим підприємством для України;
  • Зарплата + Кадри для України;
  • Комплексна конфігурація для України.

 

 

Переваги сервісу

  • підтримка сертифікатів ЕЦП основних АЦСК (ІСД ДФС, Masterkey, КС, Україна, АЦСК органів Юстиції України, АЦСК «Укрзалізниця», АЦСК «Masterkey», АЦСК «Україна», ПриватБанк і інші);
  • можливість роботи в мережевому варіанті і підключення додаткових фізичних і юридичних осіб (за додаткову плату);
  • збільшений набір регламентованих звітів (в порівнянні з комплектом в програмах для автоматизації бізнесу) з регулярним оновленням;
  • можливість вести кілька підприємств в одній базі і робота в мережевому режимі;
  • локальний ( однокористувальницький) і мережевий (розрахований на багато користувачів) варіант роботи;
  • перенесення архівних даних з програми “M.E.Doc”;

 

Особливості FREDO Звіт

 

  • FREDO Звіт розроблений з урахуванням чинного законодавства України та відповідає необхідним стандартам формування і відправки звітності. Над продуктами компанії постійно ведеться робота і, в разі оновлень законодавчої бази або нововведень, система FREDO отримує оновлення і нові можливості в оптимальні терміни;
  • синхронізація з безліччю інших рішень автоматизації бізнесу. Вбудована інтеграція дозволяє швидко налаштувати систему, приступити до роботи з меншими тимчасовими і фінансовими витратами;
  • можна використовувати для ведення відразу декількох підприємств – роботи в мережевому варіанті;
  • доступний завжди: важливі документи, звіти та сервіси ви можете використовувати цілодобово 7 днів на тиждень;
  • є мережева версія програми для одночасної роботи декількох користувачів з однією базою.

 

Як почати роботу з сервісом

 

Щоб підключити FREDO Звіт уточніть, чи доступна інтеграція даного рішення в Вашу систему аналітики та збору даних. Наприклад, 1С: Підприємство передбачає інтеграцію FREDO, що дозволяє швидко впровадити додаток в робочі процеси.

Також буде потрібно:

  • зареєструвати програмний продукт, додати його в розширення системи;
  • активний договір ITC ПРОФ або ITC TEXHO;
  • скачати і встановити сервіс FREDO;
  • провести базову настройку і / або інтеграцію.

Ви можете самостійно підключити і налаштувати FREDO або надати це завдання фахівцям компанії Hotkey. Наші співробітники зроблять все необхідне, щоб FREDO був налаштований і готовий для вашого використання.

Hotkey також надає інформаційно-технічний супровід системи, навчання персоналу, віддалену підтримку та налаштування.

 

У Вас залишилися питання?

Ви можете написати нам в чат Telegram чи Facebook або замовити безкоштовну консультацію. Протягом 10 хвилин наші фахівці зв’яжуться з вами і уточнять всі ваші деталі. Звертайтеся, ми раді допомогти!

Підписуйся на корисну розсилку
І дізнавайся про нові акції і спецпропозиції першим!