Пн.-Пт. 8:30 - 17:30
(0552) 70 14 30

Компанія HOTKEY надає послуги з впровадження та супроводу програмного забезпечення 1С:Підприємство Управління невеликою фірмою для України.

Дане рішення підходить компаніям від 5 до 20 осіб, які працюють у таких напрямках:

  • сервісне обслуговування;
  • надання послуг;
  • продаж і дистрибуція;
  • виробництво.

 

Автоматизація всіх напрямків діяльності підприємства

Функціонал програмного рішення забезпечує всебічний аналіз, ефективне управління і автоматизацію наступних напрямків:

Маркетинг

  • дає можливість сегментувати клієнтів за різними показниками: фінансовим, торговим перевагам, ставлення до бренду і скласти для них відповідні пропозиції послуг і товарів;
  • скласти воронку продажів відповідно до встановлених в програмі етапах, провести аналіз роботи відділу збуту, підвищити конверсію продажів за рахунок пошуку проблемних етапів і виправити їх;
  • відзначати всі взаємодії з клієнтами: дзвінки, електронні листи, зустрічі;
  • проводити e-mail розсилки по існуючій базі клієнтів.

Продажі

  • комплексний функціонал для управління продажами, що дозволяє управляти всіма взаємодіями з контрагентами підприємства, контролювати процес оплати і відвантаження продукції;
  • дозволяє контролювати виконання замовлень, взаєморозрахунків і залишків на складі.

CRM система

  • надає комплексний функціонал з надання сервісних робіт клієнтам;
  • оформлення замовлень на продаж або переробку продукції.

Оборот грошових коштів

  • забезпечує контроль і планування руху грошових коштів, проведення оплат податків, взаєморозрахунку з контрагентами та оплату податків;
  • планування наявності грошей на кожен день;
  • звітність з видачі коштів підзвітній особі і заробітних плат співробітникам.

Виробництво

  • дозволяє планувати і вести облік витрат і виробничих операцій, списувати матеріали на виробництво, визначати собівартість продукції і контролювати завантаження виробничих потужностей підприємства;
  • формувати календарний план виконання робіт, виробництва або надання послуг.

Кадровий облік і розрахунок з працівниками

  • дає можливість формувати і вносити документи про кадрові переміщення, прийомі на роботу і звільнення;
  • контролювати відпрацьований час по кожному співробітнику і нараховувати заробітну плату.

Аналіз і моніторинг

  • дає можливість формувати звіти для управлінського аналізу по ряду аналітичних документів;
  • дозволяє проводити фінансовий аналіз за комплексом показників: прибуток і витрати, переміщення грошових коштів та інші комерційні операції.

Запаси і склад

  • організація процесу закупівель і управління продукцією на складі;
  • прогнозування залишків і очікувань щодо надходження і споживання товарів і матеріалів;
  • контроль всіх робіт, наданих сторонніми контрагентами: витрати на транспортування, охорона продукції і т.д.

 

 

7 ключових переваг програмного рішення

Оперативний аналіз

Оперативний аналіз діяльності компанії завдяки управлінським звітам. На підставі цих даних, керівник може приймати більш якісні та виважені управлінські рішення.

 

100% контроль

Це потужний інструмент для керівника для всебічного контролю виконання всіх завдань, аж до контролю індивідуальних завдань кожного працівника.

 

Підвищення ефективності співробітників

Автоматизувавши бізнес за допомогою даного інструменту, ви отримаєте в своє розпорядження механізми, що дозволяють підвищити ефективність щоденної праці всіх співробітників.

 

Мінімізація помилок

Виняток впливу “людського фактора” в тих чи інших операціях, Проведення перевірки введених даних, що дає можливість мінімізувати ризики вчинення помилок.

 

Ефективна підтримка діяльності підприємства

Ефективна підтримка оперативної діяльності підприємства, організація обліку та контролю; підготовка будь-яких документів для партнерів, включаючи накладні, рахунок-фактури, акти звірки та ділові пропозиції.

 

Оптимізація витрат

швидке отримання звітів про стан справ в компанії за будь-який період часу; оптимізація витрат на персонал, збільшення ефективності використання робочого часу шляхом звільнення співробітників від рутинної роботи.

 

Підвищення лояльності клієнтів

Підвищення якості обслуговування клієнтів і як наслідок лояльність до підприємства.

 

У Вас залишилися питання?

Ви можете написати нам в чат Telegram чи Facebook або замовити безкоштовну консультацію. Протягом 10 хвилин наші фахівці зв’яжуться з вами і уточнять всі ваші деталі. Звертайтеся, ми раді допомогти!

Підписуйся на корисну розсилку
І дізнавайся про нові акції і спецпропозиції першим!