Пн.-Пт. 8:30 - 17:30
(0552) 70 14 30

Управління торговим підприємством для України – автоматизоване рішення для компаній галузі торгівлі.
Програма дозволяє автоматизувати всі завдання з управління та обліку, що дає можливість ефективно управляти торговим підприємством і бачити картину цілком з необхідною оперативністю і точністю даних для прийняття рішень:

  • бухгалтерський і податковий облік (з підготовкою обов’язкової регламентованої звітності);
  • управлінський облік і аналіз торговельної діяльності;
  • контроль виробничої діяльності підприємства;
  • розрахунок зарплати і управління персоналом.

 

 

6 переваг рішення

  1. Моніторинг фінансових показників.
    Реальні фінансові показники діяльності підприємства та бухгалтерські дані.

  2. Точні показники виробництва.
    Можливість точно обчислити собівартість виробленої продукції, наданих послуг, проданих товарів, шляхом включення в облік тих операцій / витрат які неможливо відобразити в регламентованому обліку.

  3. Аналіз ефективності підприємства.
    Зручні механізми всебічного аналізу діяльності підприємства: рапорт керівнику, монітор ефективності.

  4. Механізми розрахунку зарплати.
    Додаткові функціонал нарахування заробітної плати в порівнянні з програмою Бухгалтерія для України.

  5. Автоматизація процесу продажів.
    Автоматизація процесу планування і контролю продажів підприємства в оптовій і роздрібній торгівлі.

  6. Єдина інформаційна база.
    Єдина система управлінського та бухгалтерського обліку.

 

 

Ключовий функціонал конфігурації

 

Планування і план-фактний аналіз продажів і закупівель

  • планування продажів і закупівель в кількісних і фінансових показниках;
  • деталізація укрупненого плану продажів за категоріями номенклатури;
  • формування планів продажів і закупівель за асортиментом;
  • планування збірок (розборок) в кількісних показниках і формування замовлень постачальникам.

Управління оптовими і роздрібними продажами

  • автоматизації всього процесу продажу, від узгодження комерційної пропозиції до контролю виконання зобов’язань по оплаті і відвантаження;
  • формування статистики угод та прогнозування успішності завершення;
  • планування грошових надходжень по днях, контроль дотримання термінів оплати і дебіторської заборгованості.

Управління поставками і складськими запасами

  • проведення АВС і XYZ аналізів для визначення стабільності продажів товарів і оптимального складського запасу;
  • прогнозування попиту на товари, в тому числі з урахуванням різних джерел і внутрішніх потреб компанії;
  • управління залишками на безлічі складів і усунення дефіцитів за допомогою рекомендацій системи;
  • можливість обліку товарів за показниками серії і терміну придатності;
  • проведення комплексного процесу інвентаризації.

Управління замовленнями і взаємодіями з постачальниками і покупцями

  • багатокроковий контроль процесів надходження і відвантаження товарів. У конфігурації закладений функціонал робочого місця комірника з прийому та відвантаження товарів;
  • автоматизація доставки товарів покупцям і переміщень між складами.

Облік і аналіз руху грошових коштів

  • оперативне отримання фінансових показників, по підприємству в цілому і в розрізі окремих підрозділів;
  • формування платіжного календаря, який включає в себе планування руху грошових коштів підприємства;
  • настройка індивідуальних правил розподілу собівартості і виручки, реєстрації та обліку інших витрат.

Аналіз цін і управління ціновою політикою

  • автоматизації всього процесу продажу, від узгодження комерційної пропозиції до
    контролю виконання зобов’язань по оплаті і відвантаження;
  • формування статистики угод та прогнозування успішності завершення;
  • планування грошових надходжень по днях, контроль дотримання термінів оплати і дебіторської заборгованості.

Регламентований облік згідно з чинним законодавством

  • автоматизована підготовка податкових документів і їх реєстрація в Єдиному державному реєстрі податкових накладних;
  • контроль відповідності номенклатурного складу документів поставки і податкових накладних. Можливість зміни податкових накладних або виписки додатка 2 (розрахунки коригування);
  • нарахування доходів і витрат платника єдиного податку та ПДВ при реєстрації вхідних і вихідних платіжних документів і класифікуються відповідно Книзі доходів і витрат платника єдиного податку.

Моніторинг і аналіз ефективності торгової діяльності

  • настройка дашборда керівника, з можливістю гнучкого налаштування виводу необхідних показників, алгоритму виведення і форми подання;
  • моніторинг фінансових показників підприємства з урахуванням доходів, витрат, виручки і собівартості продажів.

У Вас залишилися питання?

Ви можете написати нам в чат Telegram чи Facebook або замовити безкоштовну консультацію. Протягом 10 хвилин наші фахівці зв’яжуться з вами і уточнять всі ваші деталі. Звертайтеся, ми раді допомогти!

Підписуйся на корисну розсилку
І дізнавайся про нові акції і спецпропозиції першим!