Пн.-Пт. 8:30 - 17:30
(0552) 70 14 30

Нове рішення для оптимізації підприємств, складних багатопрофільних виробництв в рамках одного засобу. За допомогою BAS ERP доступні функції організації автоматизованої системи обліку, управління і контролю на підприємстві виходячи зі специфіки законодавства України.

 

Для кого підійде BAS ERP

Розроблялося рішення на практиці великих компаній, штат яких налічує сотні і тисячі працівників. В таких умовах BAS ERP отримав всі рекомендовані для поліпшення і автоматизації бізнес-процесів функції – можна сміливо говорити, що система містить досвід масштабних проектів і компаній, в тому числі і зі складно-технічним виробництвом, який доступний вам в готовому комплексному вирішенні.

Працювати з системою можуть співробітники різних рівнів управління:

Керівники і ТОП-менеджери.

  • отримують доступ до актуальної та точної статистики у всіх сферах діловодства;
  • оптимізують час на аналіз і планування;
  • використовують сучасний інструмент управління ресурсами і фінансами компанії.

Керівники відділів, менеджери і співробітники.

  • через систему організовують і оптимізують щоденні завдання, як контроль і виробництво, збут, постачання, робота з клієнтами, ведення документації і т.д.
  • в середньому за допомогою внутрішніх інструментів оптимізації, BAS ERP дозволяє на 20-50% прискорити роботу співробітників і оптимізувати витрати часу на систематичні завдання.

Бухгалтери, фінансисти, економісти.

  • отримують доступ до проведення банківських, касових, валютних операцій через єдину автоматизовану систему з точним урахуванням коштів;
  • автоматизують облік нематеріальних активів, товарів, послуг, виконаних робіт;
  • проводять фінансові операцій (оплата-розрахунок) з іншими підприємствами;
  • спрощений розрахунок заробітних плат, а також їх переклад-нарахування.

 

 

Які функції автоматизує BAS ERP

Бухгалтерський і податковий обліки.

  • підготовка і здача звітності;
  • реєстрація фактів діяльності;
  • план рахунків НУ / БО;
  • облік ПДВ;
  • створення рахунків-фактур;
  • організація податкового обліку;
  • розшифровка декларацій по податках.

Бюджетування.

  • БДДС (рух грошових коштів);
  • доходи і витрати;
  • аналіз грошових коштів;
  • складання звітів, аналіз і прогнози.
  • Єдина інформаційна система.
  • управління даними про вироби;
  • швидке обслуговування клієнтів;
  • база для підготовки персоналу;
  • створення Інфобази для самообслуговування.

Управління закупівлями.

  • підтримання широкого асортименту;
  • безперебійні поставки;
  • оперативні та стратегічні закупівлі;
  • скорочення трудовитрат фахівців на закупівлю;
  • контроль за взаєморозрахунку з постачальниками.

Склад і товари.

  • облік особистих ресурсів;
  • облік товарів, прийнятих на реалізацію;
  • облік зворотної тари;
  • відстеження термінів зберігання, серійних номерів;
  • контроль складських залишків і запасів;
  • управління інвентаризацією;
  • управління доставкою по складах.

Продажі і ціноутворення.

  • збір і аналіз цін від постачальників;
  • створення прайсів з інформацією про залишки;
  • настройка системи знижок;
  • підключення торгового устаткування;
  • настройка і контроль самообслуговування;
  • прогнози щодо продажів.

Управління персоналом і заробітною платою

  • база для підготовки нових співробітників;
  • планування розширення штату / вакансій;
  • кадровий облік;
  • управління кадровим резервом;
  • аналіз ефективності управління персоналом;
  • контроль додаткових чинників: ВІД, медогляд, інструктаж;
  • робота з мотивацією;
  • розрахунок зарплати і її нарахування.

Управління клієнтами.

  • створення клієнтської бази;
  • оцінка маркетингової діяльності;
  • створення стратегії відносин;
  • збір та аналіз лояльності;
  • аналіз роботи співробітників в рамках клієнтської активності.

Ремонт і обслуговування техніки (обладнання).

  • формування заявок на обслуговування і ремонт;
  • облік витрат на ремонтні роботи;
  • облік стану експлуатованої техніки;
  • планування ремонтних робіт.

Керування виробництвом.

  • складання плану виробництва;
  • розрахунок витрат за планами;
  • відстеження і облік доступності ресурсів;
  • формування та облік змін;
  • контроль виконання завдань;
  • управління «вузьких місць»;
  • облік вироблення персоналу.

Аналіз, моніторинг і підготовка звітів.

  • розрахунок точок зростання, позитивною / негативної динаміки;
  • структурування цілей і цільових показників;
  • моніторинг цілей;
  • створення графічних звітів;
  • візуалізація даних в графіках, схемах;
  • функція «Монітор ефективності».

Купуючи BAS ERP, ви отримуєте доступ до всіх цих можливостей. У разі, якщо вас цікавить автоматизація конкретного напряму в бізнесі, як бухгалтерія або ремонт і обслуговування – зверніться до нашого менеджера для безкоштовної консультації і вибору підходящого рішення.

 

 

Особливості системи BAS ERP

 

  • Враховано досвід застосування аналогічних продуктів автоматизації, функції і можливості яких були включені в ERP-систему. Наприклад, з PDM (Product Data Management) була взята можливість додавання в систему докладну розповідь маршрутних карт (виробничі процеси), виробничих ресурсів і ресурсних специфікацій. З ТОіР взято ведення об’єктів ремонту, моніторинг стану об’єктів ремонту, проведення планових і позапланових ремонтних заходів; і т.д.
  • Підтримка відкритого програмного забезпечення:
    1. Відкрита для інтеграції з будь-якими сайтами і програмами. Наприклад, з XML, інтернет-протоколами передачі даних і т.д. Що значить – можна синхронізувати BAS ERP з сайтами, корпоративними програмами.
    2. Можна інтегрувати рішення для технічних пристроїв, як термінали оплати, сканери штрих-кодів, вагами, принтерами та ін. Синхронізується практично з усіма додатковими інструментами розрахунку і контролю бізнес-процесів.
    3. Постійно оновлюється: нові апдейти системи виходять відповідно до чинного законодавства.
  • Орієнтованість на споживача (групу користувачів). Практично весь функціонал в програмі може бути індивідуально налаштований під конкретного виконавця або групи виконавців. Наприклад, можна створювати типи доступів, наділяючи їх різними правами на отримання та перегляд / зміна інформації в системі. Ви можете налаштовувати інтерфейсу і робочого столу. Все це зробити можна без підключення до проекту програмістів.
  • Використання передових методик управління процесами.
  • Доступні три інтерфейсу для користувачів:
    1. «Таксі» – все зібрано в одному вікні, все доопціі використовуються без переходів.
    2. WEB-інтерфейс: заходите на свій профіль, захищену паролем, через браузер будь-якого ПК, підключеного до мережі Інтернет; доступно використання «хмарного» сховища.
    3. Мобільна версія – доступ до функцій системи через мобільні пристрої.

 

 

Як підключити BAS ERP до свого бізнесу

Для бажаючих доступні два формати програми:

  • BAS ERP;
  • BAS ERP. Ліцензія для дочірніх компаній.

Щоб купити BAS ERP, достатньо оформити заявку через наш сайт або скористатися контактними даними на сайті. Ми допоможемо оптимізувати час на оформлення, підключення та налаштування системи.

Врахуйте, що для покупки «BAS ERP. Ліцензія для дочірніх компаній »є додаткові умови: організація раніше вже набувала продукцію.

Наша компанія здійснює допомогу в підключенні і інформаційно-технічному супроводі технологій BAS ERP. Ми допоможемо вам в оптимальні терміни підключити і налаштувати систему, навчимо користуватися функціоналом, щоб ви ефективно автоматизували важливі і додаткові процеси бізнесу.

Підписуйся на корисну розсилку
І дізнавайся про нові акції і спецпропозиції першим!