Пн.- Пт. 8:30 - 17:30
viber
telegram-app
         +380952876110
                                                Завантажити прайс

Комплексна автоматизація бізнесу
https://hotkey.ua/statti/kompleksna-avtomatizatsiya-biznesu/
30 жовтня, 2023 від
Комплексна автоматизація бізнесу
HOTKEY, Олександр Балибердін

Автоматизація бізнесу включає в себе комплекс прикладних рішень, як типових так і доопрацьованих під індивідуальні потреби бізнесу, що забезпечує повну автоматизацію діяльності організацій і приватних осіб.

 

Що це дає:

  • підвищення фінансового результату за рахунок спрощення та прискорення виконання рутинних завдань;
  • максимальна прозорість і контрольованість бізнес-процесів;
  • зростання точності управління і прискорення прийняття рішень в типових ситуаціях;
  • підвищення якості роботи з клієнтами і партнерами.

Комплексна підтримка бізнесу включає в себе:

  • вивільнення ресурсів за рахунок автоматизації стереотипних завдань;
  • скорочення кількості помилок в роботі і зведення до мінімуму впливу "людського фактора";
  • забезпечення керівництва актуальними звітними даними;
  • позбавлення від проблем пересортиці і невідповідності даних;
  • забезпечення роботи багатьох користувачів з різними рівнями доступу.

 

10 ключових напрямків автоматизації

  1. Управління продажами, запасами і закупівлями.
  2. Управління відносинами з клієнтами (CRM).
  3. Ціноутворення.
  4. Оперативне ресурсне планування.
  5. Управління грошовими коштами і взаєморозрахунками.
  6. Виробничий облік.
  7. Управління основними засобами та обладнанням.
  8. Бухгалтерський, податковий облік і регламентована звітність.
  9. Розрахунок зарплати і управління персоналом.
  10. Моніторинг і аналіз ефективності для керівників.

 

 

Рішення підбирається в залежності від того, який контур обліку необхідно автоматизувати:

 

Фінансовий облік і звітність:

  • зарплата;
  • розрахунки з клієнтами і постачальниками;
  • податки;
  • облік витрат і витрат;
  • підготовка і здача звітності до контролюючих органів.

Що застосовується програмне забезпечення - Бухгалтерія для України, Управління невеликою фірмою для України.

Управління:

  • стратегічне управління;
  • управлінський облік;
  • контроль фінансових потоків;
  • розмежування прав доступу.

Використовується переважно: Управління невеликою фірмою для України, Управління виробничим підприємством.

Продажі і маркетинг

  • реєстрація заявки клієнта та виставлення рахунку;
  • продаж покупцю товару зі складу;
  • надання послуг клієнту;
  • формування та контроль виконання плану продажів;
  • роздрібні продажі;
  • маркетингова активність.

Для автоматизації даного напрямку використовують програмні продукти: Управління торговим підприємством,  BAS Управління торгівлею для України, Бітрікс24.

Супровід діяльності підприємства:

  • документообіг;
  • юридичне супроводження;
  • правова підтримка.

Програмне забезпечення для автоматизації: Ліга: Закон, FREDO ДокМен.

Управління кадрами:

  • підбір та навчання персоналу;
  • кадровий облік;
  • мотивація і оплата праці.

Програмні продукти: Зарплата і Управління Персоналом.

 

 

Завдання, які вирішуються автоматизацією:

Використовуємо програмні продукти, що максимально відповідає вашим завданням і цілям.

 

Впровадження функціональних рішень

  • підвищення продуктивності і прибутковості підприємства;
  • автоматизація та оптимізація всіх бізнес-процесів;
  • впровадження сучасних методів і форм управління;
  • підвищення ефективності роботи співробітників і поліпшення узгодженості дій керівництва і фахівців;
  • підготовка будь-яких документів і звітів в необхідній формі відповідно до вимог законодавства та контролюючих органів;
  • підвищення конкурентоспроможності та нові можливості для розвитку бізнесу.

 

Впровадження галузевих рішень

  • врахування особливостей діяльності конкретного підприємства та галузевої специфіки;
  • інтеграція професіоналами з досвідом роботи в конкретних галузях;
  • оптимізація витрат впровадження за рахунок готових галузевих рішень;
  • підвищення ефективності роботи всіх спеціалізованих служб і структурних підрозділів;
  • можливість масштабування і доробок функціональних можливостей програмного продукту.

 

Швидкий старт

Уже сьогодні, оформляючи замовлення, ви можете отримати готове рішення для управління вашим торговим підприємством. Для цього буде потрібно всього 3 прості кроки від вас і пару годин роботи нашого фахівця.

Ви:

  1. Оформляєте заявку.
  2. Укладаєте договір.
  3. Здійснюєте оплату.

Ми:

  1. Встановлюємо софт і оновлення.
  2. Налаштовуємо права доступу, інтерфейс користувачів та параметри роботи.
  3. Проводимо навчання роботі з програмою.

 

У Вас залишилися питання?

Ви можете написати нам в чат Telegram чи Facebook або замовити безкоштовну консультацію. Протягом 10 хвилин наші фахівці зв'яжуться з вами і уточнять всі ваші деталі. Звертайтеся, ми раді допомогти!