Пн.-Пт. 8:30 - 17:30
(0552) 70 14 30

Ми пишаємось! Це – найголовніше, що хочеться сказати про наш захід «Анатомія бізнесу: Ефективність в деталях». Ми пишаємося своєю командою, партнерами, спікерами-професіоналами, а найголовніше – херсонцамі.

16 квітня ми провели одне з наймасштабніших бізнес-подій в місті до нас прийшло майже 300 осіб з різних сфер бізнесу, і тільки місткість залу не дозволила зібрати аудиторію більше. У нашій компанії Hotkey (Арт-Софт) ми постійно і багато вчимося. Тому нам завжди було прикро, що багато топові спікери не приїжджають до Херсона. Та й, чесно сказати, дуже хвилювалися, чи зацікавиться херсонський бізнес? Виявилося, всі побоювання були марними: це важливо для власників і керівників різного рівня. Підприємці розуміють, що зростання і розвиток неможливі без нової інформації і нових знаній.

 

 

Бесплатний бізнес-семінар в Херсоні ми провели в партнерстві з Бітрікс24, тому що вважаємо ці продукти сучасними і дійсно допомагають вирішити завдання бізнесу. Але одних технологій завжди мало: будь-яка справа або проект не спрацюють без людей, вміння правильно розподілити час і всіх організувати. А якщо хочеться працювати «довго і щасливо», то вміння бачити майбутнє стає необхідною умовою. Про безлічі чинників, які впливають на розвиток підприємств, на зростання і прибутковість, говорили наші спікери.

Саме про те, що чекає нас вже завтра і в доступному для огляду майбутньому говорив Андрій Длігач. Доктор економічних наук, бізнес-стратег, футуролог і дуже цікава людина показав, що «завтра вже настало ще вчора», і з цим потрібно вміти працювати. І ось що цікаво: саме ця доповідь зібрав найбільшу кількість позитивних відгуків слухачів!

Керівник і власник компанії «Дорожня карта» і спікер Visotsky Consulting – Дмитро Мусієнко дав точні інструменти діагностики організаційних проблем на підприємстві. А найголовніше – показав шляхи вирішення завдань, які виникають на різних етапах розвитку бізнеса.

Константін Павленко – спікер від Бітрікс24 – дуже докладно розповів про всі інструменти, які допоможуть бізнесу і великим, і маленькому.

Легкій і веселий, як Instagram, доповідь Анни Тильняк змусив задуматися про нестандартні підходи до просування продуктів і послуг, про особисте бренд, про нові рекламних інструментах.

Чи може ваш сайт стати повноправним співробітником? Як зробити вкладення в ваш сайт прибутковими? Що працює, а що заважає його функціонуванню? Про технології дизайну розповіла Graphic & Web Designer Олена Павловська. Вона навіть поділилася власним розробленим чек-листом, за яким кожен може перевірити свій сайт!

Людина, яка змогла прилетіти з-за кордону і відразу сісти за кермо а, відмахавши більше 700 км від Києва до Херсона, підняти зал, зарядити його драйвом та подарувати цікаву інформацію – Леонід Клименко! Його величезний практичний досвід точно змусив переглянути багато в організації ефективних продаж.

Подбор і організація персоналу – тема, яка завжди актуальна для компаній будь-якого розміру абсолютно всіх напрямків. HR-ентузіаст Вікторія Сафронова привезла з Києва чіткий розбір помилок управління співробітниками і інструменти, які допоможуть зберегти ваш унікальний «людський» ресурс.

Бажання охопити все самому, невміння правильно передати завдання співробітникам – одна з найбільших пасток підприємців. Як впоратися в такій ситуації, які кроки дозволять ефективно ставити завдання і контролювати їх виконання? Про це розповідала Юлія Бойко, старший бізнес-тренер BogushTime .

Співзасновник Адвокатського об’єднання «Жованнік і партнери» Євген Гілін дав корисну інформацію щодо правових аспектів роботи і захисту бізнесу: чим корисний медіатор і як правильно домовлятися в конфліктних ситуаціях.

І, звичайно, доповідь Hotkey – про управлінський облік: це аж ніяк не той прибуток, яку вважають бухгалтера, хоч механізм зовні схожий; про перші кроки до повноцінної CRM: налагодження телефонії і можливості зберегти всі вхідні контакти, як потенційних клієнтів, так і діючих. І, найцікавіше – прямо на заході відпрацьована технологія залучення теплих клієнтів – вашої цільової аудіторіі.

 

 

Ми дуже раді, що вам сподобалося все на заході: welcome-drink з шампанським, класний зал, спілкування один з одним і спікерами, чудові призи у фіналі. Можливо, комусь місцями могло бути складно через специфічної термінології, величезного обсягу інформації та інтенсивності її подачі, але головне, що ми зрозуміли: такі події потрібні, корисні і затребувані!

 

 

І, звичайно, високу планку заходи «Анатомія бізнесу: Ефективність в деталях »нам допомогли утримати наші партнери:

Ми дякуємо наших чудових спікерів за професіоналізм! За те, що на бізнес-семінарі «Анатомія бізнесу: Ефективність в деталях» ви щедро поділилися знаннями і особистим практичним опитом.

Для всіх бажаючих є можливість завантажити презентації доповідей:

Олена Павловська “Як змусити ваш сайт працювати”

Чек-лист Олени Павловської

Анна Тильняк “Як використовувати Instagram для просування бізнесу. Методики та секрети”

Леонід Клименко “Продажі – це талант чи навичка?”

Павло Зуб, Тетяна Недбай “Як не втратити жодного клієнта: ефектнівна автоматизація процесів компанії”

Вікторія Сафронова “Де і як знайти зіркових спеціалістів”

Андрій Длигач “Бізнес майбутнього далекого та близького: до чого готуватись саме зараз”

Дмитро Мусієнко “Як розробити працюючу структуру компанії”

Евген Гілін “Як власникам зберегти бізнес від конфліктів”

 

Ми раді рости і розвиватися разом з вами!

 

 

Підписуйся на корисну розсилку
І дізнавайся про нові акції і спецпропозиції першим!