Пн.-Пт. 8:30 - 17:30
(0552) 70 14 30
Встановимо і налаштуємо протягом 2-х годин з моменту оплати
Виконаємо інтеграцію з 1С:Підприємство. Бухгалтерія для України
Проведемо експрес-навчання по роботі з програмою і відповімо на всі ваші запитання
3 місяці технічного супроводу в подарунок!
Найкращий інструмент для управління кадрами

1С:Підприємство Зарплата і управління персоналом для України (ЗУП) – це найфункціональніший і гнучкий інструмент оптимізації процесів управління персоналом на підприємстві. Допомагає вести управлінський і регламентований кадровий облік.

Підходить практично всім – юридичним особам, індивідуальним підприємцям, холднігам, малому, середньому і великому бізнесу.

Економить час і спрощує роботу всім співробітникам, які можуть бути задіяні в обліку і управлінні кадрами.

Менеджерам по персоналу (HR-менеджерам)
Бухгалтерам
Рекрутерам
Керівникам підрозділів
Інспекторам по кадрам
Керівництву підприємства
Можливості 1С:Підприємство. Зарплата і управління персоналом для України
Підвищує ефективність і продуктивність
Програма допомагає вирішити наступні бізнес-завдання:
Забезпечити бізнес висококваліфікованими
кадрами
Ефективно використовувати потенціал свого
персоналу
Виключити ситуації нестачі або надлишку
співробітників
Істотно підвищити продуктивність співробітників відділу по роботі з персоналом
Скоротити ризик помилок, викликаних людським фактором
4 переваги 1С:Підприємство Зарплата і управління персоналом для України
  • Автоматичне нарахування
    заробітної плати
    У програмі передбачене автоматичне завантаження даних для проведення розрахунків оплати праці, формування необхідних документів та регламентованої звітності
  • 100% відповідність законодавству
    Всі зміни бухгалтерського та податкового законодавства України оперативно відображаються в програмі за допомогою регулярних оновлень. Форми звітності відповідають нормативним документам
  • Збереження всієї інформації про співробітника
    У програмі ведуться всі особисті і службові дані, від моменту співбесіди (резюме, анкета, стаж, компетенції тощо), до факту звільнення співробітника
  • Автоматична підготовка звітності
    Формується звітність за списками кандидатів на роботу, працівників компанії; графіками відпусток і фактичним використанням відпусток; планованої зайнятості; фонду оплати праці, план-факту штатного розкладу і штатної розстановки; графіками відпусток згідно уніфікованих форм та інше
8 зручних функцій
Уніфіковані форми
У програмі доступні всі уніфіковані форми по обліку праці
Зберігання інформації переданої в пенсійний фонд
Реалізовано механізм нагадувань (наприклад, донарахування зарплати)
Гнучкий облік робочого часу
Ведеться облік неповного робочого часу співробітника, а також при скороченому робочому тижні
Звіти відпусток за вибраний період
Можна переглядати графік відпусток і залишок відпусток в розрізі робочих років
Авансові нарахування
У програмі доступні всі уніфіковані форми по обліку праці
Загальні дані фізичних осіб для кількох організацій
Ведеться облік неповного робочого часу співробітника, а також при скороченому робочому тижні
Сповіщення
Реалізовано механізм нагадувань (наприклад, донарахування зарплати)
Облік податків на загальній та на спрощеній системі оподаткування
Можна переглядати графік відпусток і залишок відпусток в розрізі робочих років
Візьміть чашечку кави
і влаштуйтесь зручніше!

Всього 10 хвилин часу знадобиться нашому фахівцеві, щоб провести онлайн-демонстрацію всіх можливостей програми 1С:Підприємство Зарплата і управління персоналом для України і відповісти на ваші запитання.

Автоматизація для 6 підрозділів компанії
1С:Підприємство Зарплата і управління персоналом для України автоматизує процеси кадрового обліку для 6 відділів підприємства
Відділ кадрів
Планово-економічний відділ
Керівництво підрозділів
Відділ управління персоналом
Бухгалтерія
Керівництво компанії
Програма з необмеженими можливостями
  • Планування
  • Пошук персоналу
  • Навчання
  • Атестація і управління компетенціями
  • Мотивація
  • Планування зайнятості
  • Кадровий склад
  • Кадрове діловодство
Планування
  • кадрового складу і подієвий план його змін;
  • витрат на оплату праці;
  • оцінка ефективності робіт по набору співробітників;
  • звітність за кількістю вакантних робочих місць.
Пошук персоналу
  • підготовка зустрічей з кандидатами;
  • зберігання резюме і результатів анкетування;
  • зберігання особистих даних про кандидатів, як про фіз. осіб;
  • фіксація прийнятих рішень.
Навчання
  • план навчання персоналу на внутрішніх і зовнішніх курсах;
  • зберігання інформації: структура курсів і список зростаючих компетенцій;
  • реєстрація факту проходження курсу;
  • механізм проведення атестацій;
  • контроль ефективності навчальних заходів.
Атестація і управління компетенціями
  • облік проведених атестацій і контроль результатів;
  • фіксація рівня компетенцій персоналу і критерії його оцінки;
  • реєстрація прийнятих рішень (прийом на роботу, ротація, зміна зарплати, звільнення).
Мотивація
  • розробка і застосування схем фінансової мотивації працівників;
  • установка і управління KPI для окремого працівника і підприємства;
  • оцінка ефективності робіт по набору співробітників;
  • звітність за кількістю вакантних робочих місць.
Планування зайнятості
  • участь працівників у внутрішніх і зовнішніх заходах підприємства;
  • наради і зустрічі;
  • інформація про графік завантаження приміщень для заходів;
  • відпустку співробітників з урахуванням плану важливих заходів і побажань керівництва.
Кадровий склад
  • посаду і підрозділ, в якому значиться співробітник;
  • контактна інформація (телефони, пошта, адреса прописки і проживання тощо.);
  • просування працівника на підприємстві (прийом на роботу, службові переміщення, відпустку і відрядження, звільнення та інше);
  • автоматичний облік і розрахунок стажу включаючи пільгові види і стаж до прийому на роботу;
  • військовий облік.
Кадрове діловодство
  • штатний розпис (тарифні ставки, надбавки, додаткова інформація, звітність);
  • заповнення друкованих форм (трудові договори, форми з П-1 по П-5), автоматичне заповнення особової картки працівника;
  • облік використання відпусток (у зв'язку з вагітністю та пологами, догляду за дитиною, чорнобильський, навчальний та інші);
  • облік заохочень та стягнень;
  • накази про відрядження і заповнення посвідчень про відрядження.
Автоматизація розрахунку і обліку зарплат
Автоматизована діяльність менеджерів, які приймають рішення по оплаті праці персоналу і бухгалтерів-розраховувачів заробітної плати
Фінансова мотивація працівників.
Розрахунок заробітної плати в залежності від виробітку
Автоматичний розрахунок нарахувань: оплати за окладом, оплати лікарняних і відпусток по середньому
заробітку і т.д
Налаштування нарахувань і утримань, з можливістю розрахунку від сум на руки
Можливості 1С:Підприємство Бухгалтерія для України
Також, у програмі спрощено виконання всіх ключових завдань із розрахунку, обліку та нарахуванню оплати праці.
Економія часу і простота в роботі
  • Автоматичне завантаження актуального курсу валют через Інтернет
  • Швидкий текстовий пошук інформації по всіх базах даних програми 1С:Підприємство
  • Інтегрований поштовий клієнт
  • Автоматичне оновлення програми через Інтернет
  • Лаконічний інтерфейс з підтримкою української та російської мови
Інтерфейс програми 1С:Підприємство Бухгалтерія для України
Швидкий старт
Уже сьогодні, оформлюючи замовлення, ви можете отримати готове рішення для ведення бухгалтерського і податкового обліку. Для цього буде потрібно всього 3 прості кроки від вас і 2 години роботи нашого фахівця.
Оформлюєте
заявку
Укладаєте
договір
Здійснюєте
оплату
ви
Встановлюємо програму
і оновлення
Налаштовуємо права доступу,
інтерфейс користувачів
і параметри обліку
Проводимо навчання
щодо роботи з програмою
ми
ви
Оформлюєте
заявку
Укладаєте
договір
Здійснюєте
оплату
Встановлюємо програму
і оновлення
Налаштовуємо права доступу,
інтерфейс користувачів
і параметри обліку
Проводимо навчання
щодо роботи з програмою
Ознайомтесь з умовами нашого договору!
Вам буде потрібно не більше 5 хвилин, щоб ознайомитись з умовами співпраці і переконатися в абсолютній прозорості процесів взаємодії.
Тарифи
Вартість програми 1С:Підприємство Зарплата і управління персоналом для України залежить від функціональних можливостей і від кількості робочих місць
Зарплата і управління персоналом для України
базова
2 240 грн
  • Облік кадрів і персоніфікований облік
  •  
  • Розрахунок і облік заробітної плати
  •  
  • Виплати і депонування
  •  
  • Обчислення податків і страхових внесків
  •  
  • Підготовка регламентованої звітності
  •  
  • Набір персоналу з пошуком кандидатів в інтернеті
Зарплата і управління персоналом для України
професійна
6 690 грн
  • Всі можливості версії 1С: Підприємство Зарплата і управління персоналом для України БАЗОВА версія
  •  
  • Облік по декількох організаціях в єдиній інформаційній базі
  •  
  • Облік у відокремлених підрозділах
  •  
  • Можливість зміни (конфігурації) прикладного рішення
  •  
  • Режим, розрахований на багато користувачів, в тому числі підтримка клієнт-серверного варіанту роботи
Також Ви можете замовити хмарну версію програми 1С:Підприємство Зарплата і управління персоналом для України онлайн, ознайомившись з умовами надання за цим посиланням
Супутні послуги
За 18 років існування компанії ми зібрали унікальний досвід і компетенцію в роботі з програмними продуктами 1С:Підприємство,
Підтримка
Навчання
  • Стартове навчання
  • Дистанційне навчання
  • Очне навчання
  • Лекторій
Потрібен програміст 1С:Підприємство на постійну роботу?
Ми надамо професійних фахівців на умовах аутсорсингу, з гарантіями якості їх роботи і необхідної кваліфікації
5 переваг Hotkey
Ключові цінності нашої компанії - це довіра клієнта і наша репутація. Тому ми докладаємо максимальних зусиль для того, щоб надати кращі умови покупки і найвищу якість послуг та супроводу нашим замовникам.
У разі виникнення будь-яких недоліків в роботі програми з нашої вини, усуваємо їх безкоштовно протягом 2-х робочих годин.
Доставку, встановлення, налаштування, навчання, консультації і 3 місяці технічного супроводу ви отримуєте абсолютно безкоштовно.
При покупці продуктів 1С:Підприємство повертаємо до 1000 грн на ваш бонусний рахунок і даруємо цінні подарунки протягом всього періоду співпраці.
Всі роботи проводять професійні співробітники з досвідом роботи більше 2,5 років.
Про компанію Hotkey за 59 секунд
Про компанію Hotkey за 59 секунд
17
років успішного досвіду
1548
задоволених клієнтів
315
бізнес-напрямків автоматизовано
120
листів вдячності
5.5
середній період роботи з клієнтом
Наша команда
Павло
CEO & Founder
Досвід автоматизації 19 років
Денис
Ведучий програміст
Досвід роботи 8 років
Оксана
Програміст
Досвід роботи 15 років
Леся
Офіс-менеджер
Досвід роботи 3 роки
Володимир
Сервіс-менеджер
Досвід роботи 3 роки
Дар'я
Консультант
Досвід роботи 5 років
Тетяна
Заступник директора
Досвід роботи 3 роки
Цінуємо наших клієнтів

2001 - це рік заснування компанії. З того часу до сьогодні ми виконали безліч проектів автоматизації підприємств різних видів діяльності і масштабів - від налаштування невеликих бухгалтерій малих компаній до автоматизації всього технологічного процесу середніх виробничих і торгових підприємств. Програми для бізнесу допомогли понад 1000 компаній збільшити продуктивність і знизити витрати часу і коштів на операційні завдання.

Вдячні відгуки
Більше 120 листів вдячності
У вас залишились питання?

Ви можете написати нам в чат Telegram або Facebook або замовити безкоштовну консультацію за допомогою цієї форми звернення. Протягом 10 хвилин наші фахівці зв'яжуться з вами і уточнять всі деталі, які вас цікавлять. Звертайтесь, ми раді допомогти!

Кваліфікована допомога у впровадженні рішень з діловодства, ведення бухгалтерського та податкового обліку

Автоматизація кадрового обліку в Україні – одна з актуальних задач, що гостро стоїть перед кожним керівником підприємства. Праця працівників є важливим економічним ресурс. Від того, наскільки грамотно ним розпоряджається керівництво, безпосередньо залежить ефективність розвитку компанії. Точно і оперативно виконувати рутинні завдання і дії з діловодства допоможе автоматизація розрахунку заробітної плати та управління персоналом. Компанія Hotkey надає послуги з впровадження та налаштування систем, допомагає вирішити основні завдання кадрового обліку згідно з діючими нормативами законодавства.

Призначення інструменту

Автоматизація кадрового обліку на підприємстві дозволяє оптимізувати процес управління персоналом. Цей інструмент підходить для використання:

  • юрособам;
  • ФОП;
  • холдингам;
  • в бізнесі будь-якого масштабу.

Автоматизація кадрового діловодства дозволяє ефективно заощаджувати час на виконання управлінських завдань, спрощує роботу співробітникам, які задіяні в цій сфері: керівництву, бухгалтерам, менеджерам, рекрутерам.

Переваги застосування

Автоматизація та управління зарплатою дозволяє грамотно оптимізувати процес руху фінансів, використання праці працівників, налагодити діловодство і уникнути помилок в документації, проблем з нарахуванням податків. Система функціонує на спеціальних алгоритмах, які забезпечують високу точність обробки і виключають помилки, в тому числі і людський фактор.

Автоматизація технологічних процесів і виробництв + зарплата зачіпає головні підрозділи підприємства, відповідальних за його розвиток. Тому важливо довірити її налагодження надійного виконавцю.

Автоматизація розрахунку зарплати від компанії Hotkey – це вигідна можливість швидко налагодити управління фінансами і кадрами. Серед переваг співпраці: настройка інструменту, навчання працівників, безкоштовні послуги з технічного супроводу протягом 3-х міс. Замовити установку системи  Зарплата та управління персоналом для України можна вже зараз, залишивши заявку на сайті. Ми працюємо по всій країні, доставка здійснюється за наш рахунок.